Weer iets met de P waar je van houdtquote:Op maandag 14 februari 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dankzij Marktplaats ben ik 2 keer volledig betaald op vakantie geweestIk houd van MP
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zouden mijn ouders kunnen roepen
Ja, maar dat zou ik ook doen. Voor zoiets begrijp ik dat ook wel. Niet voor een regenpakquote:Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat sowieso aan opsturen doe ik niet..
Ik rij gewoon naar Limburg voor een keyboard
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weer iets met de P waar je van houdt
quote:Op maandag 14 februari 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou ik ook doen. Voor zoiets begrijp ik dat ook wel. Niet voor een regenpak
Ja, alles onder de 15 euro durf ik ook wel aanquote:Op maandag 14 februari 2011 23:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het om iets kleins gaat dan durf ik verzending ook wel aanGrote dingen of elektronica zooi ga ik altijd halen ja
Over een half uur ben ik er niet meer. Alvast welterusten Koenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
ik ga ff verhuizen, zo weer terug
Alhoewel, 'zo' is bij mij vaak 30 minuten
dus als je zo gaat slapen(
)
Lekker slapen meisjequote:
Ik denk dan slaap lekker, ik moet echt zoquote:Op maandag 14 februari 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
ik ga ff verhuizen, zo weer terug
Alhoewel, 'zo' is bij mij vaak 30 minuten
dus als je zo gaat slapen(
)
slaap ze suikertjequote:
Maar koffie halen, ho maarquote:Op maandag 14 februari 2011 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat sowieso aan opsturen doe ik niet..
Ik rij gewoon naar Limburg voor een keyboard
Slaap lekker snoetquote:
mijn credo was: voor de spits heen en voor de spits terug, en dat is geluktquote:
Truste Flesquote:
slaap ze flesquote:
Lekker slapen Flesquote:
Trusten Flesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |