quote:
ik heb vroeger heel lang gedacht dat ik geadopteerd wasquote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze jou niet cadeau hebben gekregen bij een bloemkool.
En om Guus te spammen.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:27 schreef AirwiN het volgende:
Sommige mensen laten ook geen kans onbenut om maar te neuken.
Dat komt vanzelf.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:29 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb vroeger heel lang gedacht dat ik geadopteerd waslijk echt in niks op mijn ouders
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze jou niet cadeau hebben gekregen bij een bloemkool.
quote:
Die zag ik op je facebook jaquote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
deze is ook zo prachtigbrabomuziek
ach, na n jaar of 23 zou er toch wel iets van overeenkomst moeten zijn tochquote:
stomme verliefdheidsmuziekquote:
quote:
quote:
Die blijft leuk.quote:
stiekem heb ik die zelfs op dvdquote:
Ik vind Guus niet zo geschikt voor een maandag avond. K3 moet doodt.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoezo vind je Guus niet leuk.... wat wil jij? K3?
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:34 schreef Wicked-Game het volgende:
Dit blijft toch wel mijn favoriet....
Hoezo niet geschikt? Het is een nacht zou prima voor ons kunnen zijn hoor... even knallen op een nachtquote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Guus niet zo geschikt voor een maandag avond. K3 moet doodt.
Daar krijg je me echt niet nat mee, sweetiequote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoezo niet geschikt? Het is een nacht zou prima voor ons kunnen zijn hoor... even knallen op een nacht"Het is een nacht waarbij Samzz een hoger liedje zingt"
Je moet ook niet anaal inchecken zonder glijmiddel of kutvocht.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:37 schreef Wicked-Game het volgende:
Hoezo niet geschikt? Het is een nacht zou prima voor ons kunnen zijn hoor... even knallen op een nacht"Het is een nacht waarbij Samzz een hoger liedje zingt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |