Eerlijkheid maakt je piemel langquote:Op maandag 14 februari 2011 19:19 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zeggen dat het een troll was maar eigenlijk faal ik gewoon hard met taal.
Isse mooiquote:Op maandag 14 februari 2011 19:18 schreef Snuf. het volgende:
DRIE KEER RADEN WELKEN BAAS DEZEN NUMMER AAN HEEFT GEVRAAGD
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef Snuf. het volgende:
Deze versie is wel ietsjen minder maar je kan nou eenmaal niet alles hebben he
Duro - Cocaine Motherfucker.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand nog leuke hardcore/hardstyle nummers?
YES YES YESquote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef sharr het volgende:
Dit nummer is mooi. En Snuf. vroeg hem aan dus hij krijgt een gratis pijpbeurt
Toon!quote:
Broeder in de misdaad die bagger muziek heet! (voor vandaag dan)quote:
Wat?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:21 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Broeder in de misdaad die bagger muziek heet! (voor vandaag dan)
Ja klopt, maar het topic was alweer dichtquote:
quote:
Hooiquote:
Ja en ik wil een Porsche en een Lotus en Sasha Grey en AnneVquote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Zokunen het volgende:
en nogmaals:
Ik wil Burning love![]()
Critical mass magMaar Elvis ook
Marianne Weber?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ja klopt, maar het topic was alweer dicht
Jawel!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hooi![]()
Nog een leuke Valentijnsdag gehad? Of moet hij nog beginnen?
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hehe is Webhawk aan het draaien?
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een goede/fijne/heerlijke muziek
Dit jaquote:Op maandag 14 februari 2011 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een goede/fijne/heerlijke muziek
Oehquote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef trolololo het volgende:
[..]
Jawel!
's ochtends een lieve kaart via mail van een leuk meisje gekregen
Pff doe mij dan maar dat ding uit topgear van gisteren, waar ik ^%$#&% niet van op de naam kan komenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja en ik wil een Porsche en een Lotus en Sasha Grey en AnneV
MAAR JA DAT KRIJG IK OOK NIET HE
Gatver man, ga douchen ofzoquote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt jongens en meiden, ik ruik zo rot heh
Goede tip.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan moet je op je hoofd slapen
Oh dus dat is die lucht als ik buiten staquote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt jongens en meiden, ik ruik zo rot heh
Nee niet die ene, die anderequote:Op maandag 14 februari 2011 19:25 schreef sharr het volgende:
STIJN VAN WIE HAD JE EEN KAART? DIE ENE?
ANAAL DOUCHE!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat is het niet.
Het komt uit mijn anoes zeg maar.
Kwam jij uit omgeving Dordrechtquote:Op maandag 14 februari 2011 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dus dat is die lucht als ik buiten sta
Ik woon ook in Hoornquote:Op maandag 14 februari 2011 19:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kwam jij uit omgeving Dordrecht?
In dat geval ben ik het niet, want ik ben thuis en ik woon in Hoorn
Yup, bazige showquote:
Brunette, 15 jaarquote:Op maandag 14 februari 2011 19:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Had ze een bril? Nee. tsjik tsjik tsjik
Heeft ze blond haar? Ja. tsjik tsjik tsjik
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Die met dat goeden vest omdat ik dat ook had?
Ja maar ze kan het dan toch persoonlijk geven? of achter je adres komen? of ken je haar niet persoonlijkquote:
Hij heeft ook een jaar of 8 niet opgetredenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:28 schreef -Datdus- het volgende:
Teeuwen uitgekakt en heeft niets leuks meer afgeleverd de laatste jaren.
Overal hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Dit! Dat doen ze altijd in een club hier.
Jawel, maar ze zit niet bij me op schoolquote:Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja maar ze kan het dan toch persoonlijk geven? of achter je adres komen? of ken je haar niet persoonlijk?
In welke club niet?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Pics van je chickquote:Op maandag 14 februari 2011 19:28 schreef trolololo het volgende:
[..]
Jawel, maar ze zit niet bij me op school
BETER, want ik heb een hekel aan friendzone, aangezien ik er ook een lange tijd in zaten ik het gevoel heb dat het echt niet werkt...
Dat is zo viesquote:Op maandag 14 februari 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
[..]
hoort niet zo lang op de radioquote:
Terechte klacht, super smerig iddquote:Op maandag 14 februari 2011 19:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is zo vies
Water bij bier moeten ze ook niet doen
Meiden die bier drinkenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is zo vies
Water bij bier moeten ze ook niet doen
Marsbar, dat is pas een klassiekerquote:Op maandag 14 februari 2011 19:29 schreef Zokunen het volgende:
Hans Teeuwen is absoluut geniaal, maar men pakt vaak de zwakkere items :S
quote:
Dronken meisjesquote:Op maandag 14 februari 2011 19:30 schreef sharr het volgende:
In cafés doen ze dat meestal niet. Lastig als je dan ineens zes wijntjes achterover gooit omdat dat in die club ook makkelijk ging.
1 van je reportages bijvoorbeeld die je volgens je website maakt voor radio onzinquote:
En meteen geronseld als djquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde dat jullie vrouwelijke Dj's nodig hadden
Met 6 wijntjes moet het nog wel kunnen toch ?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:30 schreef sharr het volgende:
In cafés doen ze dat meestal niet. Lastig als je dan ineens zes wijntjes achterover gooit omdat dat in die club ook makkelijk ging.
QFT.quote:
linkjes?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 van je reportages bijvoorbeeld die je volgens je website maakt voor radio onzin
Nee je mag zelf zoeken.quote:
quote:Sinds januari 2011 doe ik ook actief mee aan het project Onz Radio, onderdeel van het forum van internetcommunity FOK.nl. Hier maak ik programmas, jingles en reportages voor.
En dan vanaf de zolderquote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik denk alleen dat ik mijn pc uit zijn stofwolk moet halen
Waarom denk je dat er pm en dm is uitgevonden?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee je mag zelf zoeken.
Maar dit staat er op zn site:
[..]
Preciesquote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
QFT.
Alleen sommige meisjes zijn verstandig, en ja dat zijn meestal de meisjes waar ik op val
Kan je dat eten?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er pm en dm is uitgevonden?
Dat lijkt me ook wel tof, zullen we hier een Mafiading opzetten?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef Snuf. het volgende:
Ik wou dat ik bij de Mafia zat in 1950 ofzulks
Ik kan heel erg slecht tegen drankquote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Met 6 wijntjes moet het nog wel kunnen toch ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het ergste:quote:
Sure.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1 van je reportages bijvoorbeeld die je volgens je website maakt voor radio onzin
Oke wacht ik ga even peentenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel tof, zullen we hier een Mafiading opzetten?
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kan heel erg slecht tegen drankJij bent toch zelf al gezellig genoeg zonder drank?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
Dat zijn gewoon filmpjens van mijn kontquote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef JApieman het volgende:
Ik ga even wat afleveringen kijken van de Grote Knal Theorie, doei
Ik heb 'r aangeraakt.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Viro het volgende:
Ik had vroeger een crush op sharon den adel
Waarom denk je dat ik ernaar kijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:34 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon filmpjens van mijn kont
Preciesquote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef trolololo het volgende:
[..]
En het ergste:
Als je al meer dan een jaar hetzelfde meisje leuk vind, en dan kaapt een of andere gast met een justin-bieber kapsel haar zo in een avond weg
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kan heel erg slecht tegen drankMet medicijnen gaat het vaak wel sneller ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merk er meestal vrij weinig van en heul soms gaat het daardoor fout![]()
Maar meestal drink ik weinig
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Oh is dit je reportage?quote:
Bij mij bijna...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Precies
Ik bedoel
Dat is wel super klote jaGelukkig is het nog niet zo ver gekomen bij mij
Waarom?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef 92Merel het volgende:
Mijn neus ontploft soms half lijkt wel
Er staat niks over de kwaliteit ervanquote:
Sla hemquote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan het niet horenmijn vriend zit er doorheen te racen met nfs
Stomp hemquote:Op maandag 14 februari 2011 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kan het niet horenmijn vriend zit er doorheen te racen met nfs
beeldscherm eronder?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Best verkouden, heel hard niezen dan ineens
ah, vervelend.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Best verkouden, heel hard niezen dan ineens
Ik doe een gruwelijke hardstyle mix vanavondquote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens ik hunker naar Hardcore!
Sick of my life!
I'm tired of everything in my life
I never wanted to be sick of my life!
I'm tired of everything in my life
Get the fuck up!
I wanna see all my boys in the pit hold their fists high up in the air for us
When this song kicks in I expect nothing but out of control in this crowd right in front of me, you hear me?
Sperzieboontoontjensquote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Mensen die overal -ens of -t achter zetten
Zoals, muziekjens, rukkert e.d
Met als afsluiter '' Evil activities - Never fall asleep'' of '' Evil activities - Sick of my life''quote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik doe een gruwelijke hardstyle mix vanavond
Sperzieboontoontquote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik dit lief vind of niet
Wel praten erbij!!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik doe een gruwelijke hardstyle mix vanavond
dat doe ik ook wel eensquote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
heel erg irritantquote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
haha de intro en outro okquote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel praten erbij!!
Anders kan je voorlopig even fluiten naar primetime
quote:
Veel te veel mensen doen het, maar het is niet eens leuk of iets in die richtingquote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat doe ik ook wel eens
Zijn hoeveelste was jij?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
Mijn neefje is 12 en al aan zijn 20e vriendinnetje 'bezig'
#player
Pics van je nichtjequote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
#player
Hahah lijkt mijn zusje welquote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef sharr het volgende:
#player
Een t erachter is Rotterdamsquote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
Sperzieboontoonens dan?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Veel te veel mensen doen het, maar het is niet eens leuk of iets in die richting
Ik vind het maar vervelend en snap de aanleiding ook niet. Hipsters waarschijnlijk
Nee. Neem ik geen genoegen meequote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
haha de intro en outro ok?
ik doe dat al heul lang...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Veel te veel mensen doen het, maar het is niet eens leuk of iets in die richting
Ik vind het maar vervelend en snap de aanleiding ook niet. Hipsters waarschijnlijk
Weet ikquote:Op maandag 14 februari 2011 19:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik doe dat al heul lang...![]()
Kutstadquote:
Nee maar ik heb wel het accentquote:
Wat nouquote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kutstad
[..]
Nee maar ik heb wel het accent
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Weet ik
Ik negeerde het altijd, maar nu vind ik het genoeg
HIJ IS NOG NIET AF MATTIEquote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tevens komt deze in m'n fobo
Hoe laat draait hij? Ik wil het wetenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef Monopoly het volgende:
VANAVOND IN DE SHOW VAN DRAGEMS DE NIEUWE TUSSENSTAND VOOR HET BENODIGDE BEDRAG VOOR DRAAKJE
Spannendquote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef Monopoly het volgende:
VANAVOND IN DE SHOW VAN DRAGEMS DE NIEUWE TUSSENSTAND VOOR HET BENODIGDE BEDRAG VOOR DRAAKJE
Sorry ben geen fan van Rotterdam. Mn roots liggen er maar van mij mag de brand erin. Behalve crooswijk en kralingen danquote:
Dan kijk je op het roosterquote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe laat draait hij? Ik wil het weten
Je weet dat Mafia baziger is dan de levens van jouw familie bij elkaar?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef ViezeFreddiey het volgende:
je weet dat de hele Maffia uiteindelijk is afgemaakt?
10 uur.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoe laat draait hij? Ik wil het weten
Had kunnen zijn dat iemand het ook gewoon had gewetenquote:
Ja, want na 1 vuurgevecht doodgaan is heel spannendquote:Op maandag 14 februari 2011 19:43 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je weet dat Mafia baziger is dan de levens van jouw familie bij elkaar?
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Ja, want na 1 vuurgevecht doodgaan is heel spannend
sws, denken dat jij ook echt wat gaat doen als er kogels om je hoofd heen vliegen
Ja maar het rooster is er niet voor niets, gebruik het dan ookquote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Had kunnen zijn dat iemand het ook gewoon had geweten
Dragems is van 2200 tot 2300quote:Op maandag 14 februari 2011 19:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Had kunnen zijn dat iemand het ook gewoon had geweten
maar verder hardstikke stoer hoor!quote:
ik nietquote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar het rooster is er niet voor niets, gebruik het dan ook![]()
En dit geld voor ongeveer 90% van de mensen hier
Ja, dat is waarquote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar het rooster is er niet voor niets, gebruik het dan ook![]()
En dit geld voor ongeveer 90% van de mensen hier
Ik zag het al, maar dankjequote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dragems is van 2200 tot 2300![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
en toen viel het bij mij weg.. nu weet ik niet wat mono zegt
quote:
Dat zullen we nooit weten..quote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat kwam er nou naar maaaaaaaaaaaar?
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat kwam er nou naar maaaaaaaaaaaar?
faalquote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef Monopoly het volgende:
Ja, de skype verbinding werd verbroken
Ja want met Mono weet je het maar nooitquote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zullen we nooit weten..
Misschien een keiharde orgasme ofzo
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat zullen we nooit weten..
Misschien een keiharde orgasme ofzo
Bij mij ook ja.. Heb inmiddels 5x hetzelfde gehoordquote:
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wel de beste cliffhanger in onz-radio geschiedenis
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wel de beste cliffhanger in onz-radio geschiedenis
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Deze boy is een goeie voor je clicka ja
Oke dan dan issie bijna volquote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor gewoon nog niks? hellup
puntje van mijn stoel hierquote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wel de beste cliffhanger in onz-radio geschiedenis tot nu toe
ERGER DAN OUD BEIJERLANDquote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef sharr het volgende:
Dodelijke stilte, overal paniek.
HET IS NOG ERGER DAN MOERDIJK
hoe oud was je nou Snuf.?quote:
Wordt je veel gepest op school?quote:
Als jij daar blij van wordtquote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Viro het volgende:
Ik kan nu rustig eten. Was zo spannend om te horen hoe WH eruit knalde met zijn internet.
Ik weet het niet, vroeg wat jij dachtquote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vieze woordjes in elkaars oor aan het fluisteren?
Nee nooit eigenlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Wordt je veel gepest op school?
EN DAT HAD JE NIET VERWACHT HEquote:Op maandag 14 februari 2011 19:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee nooit eigenlijkIk ben best wel oke. Ik hossel zelf hockeychickies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |