Ik hoorde het net op het nieuws...quote:
Beuhh, dat wil je als moeder toch ook niet...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, wat een raar idee he?Ze is gewoon 80 (als ze dat haalt
) wanneer haar kind 18 is...
Symph*G*quote:
het zou gewoon verboden moeten worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het wel zielig voor d'r kind
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef TheFamousMan het volgende:
Weer lekker over Wiskunde gehad zo te horen
Dat snap ik dus ook nietquote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zou gewoon verboden moeten worden.
Dat zo'n kliniek er aan meewerkt
als je genoeg geld hebt kan je heel wat erge dingen aanrichten helaas.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als het om het kind gaat niet, maar dit gaat waarschijnlijk meer om de publiciteit, en dan heb je helemaal gelijkquote:
Er zal wel flink voor betaald zijn anders denk ik het van ook niet, ik boel het kan zijn dat zodra het kind 10 is dat die ma dood is en dat vind ik zo sneuquote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2 woorden: Italië en geldquote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze een kinderwens had, maar dat het er nooit van gekomen was oid... Maar dan nog... Vooral als je aan het kind denkt doe je het niet op deze leeftijd lijkt mijquote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als het om het kind gaat niet, maar dit gaat waarschijnlijk meer om de publiciteit, en dan heb je helemaal gelijk
Oh wat fijn!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je begonnen bent ben je ook al weer klaar
[..]
Hier goed, alleen nog maar last van mijn rib als ik er op druk![]()
Daar even wat minder las ik
Ahquote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, ik had had een echte naar je adres gestuurd.
Sherlock dat ik ben
Pff... klote johquote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
behoorlijk ja.. en het was toch echt wel migraine zelfs.Het leek net alsof er een band om mijn hoofd werd strak getrokken
en mijn nek en schouders waren helemaal gespannen
Nu gaat het wel redelijk maar duf
Nee, hooguit een fantastquote:Op maandag 14 februari 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Noem jij mij een leugenaar?
Eenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh wat fijn!![]()
Ja, same old same old![]()
![]()
[..]
Ah![]()
[..]
Pff... klote johGatver
Oh, gelukkig iets beter dus... Ja dat duffe heb ik ook idd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |