Ik vind deze versie leukerquote:
Helemaal goedquote:Op maandag 14 februari 2011 19:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ehmm.. de stelling van pythagoras is toch :
A2+B2=C2
of mis ik nou wat ??
Merelquote:
wat heeft sos cas toa er dan mee te maken??quote:
sinus, cosinus en tangesquote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat heeft sos cas toa er dan mee te maken??
dat is een ezelsbruggetje, iets met schuin en overstaand en te lang geledenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dankquote:
jajajaj.. maar wat heeft DAT met pythagoras te makenquote:
ik ookquote:
Dat is goniometrie, heeft beide met hoeken te maken, verder staat het los van elkaarquote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik vind Duffy stiekem sowieso wel tof, ze heeft een gave stem vind ikquote:
pythagoras voor de lengte van de zijden als je er 2 weet en 1 hoek 900 isquote:Op maandag 14 februari 2011 19:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jajajaj.. maar wat heeft DAT met pythagoras te maken
Ik kon me er ook nog maar vaag iets van herinnerenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is goniometrie, heeft beide met hoeken te maken, verder staat het los van elkaar
dat dacht ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 19:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is goniometrie, heeft beide met hoeken te maken, verder staat het los van elkaar
Ah het was Jennifer Miauwbank die hier net afgemaakt werd door haar soortgenootje?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
wat een slechte opname van jennifer mauwbank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |