Ja inderdaad...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze een kinderwens had, maar dat het er nooit van gekomen was oid... Maar dan nog... Vooral als je aan het kind denkt doe je het niet op deze leeftijd lijkt mij
Ik houd heel veel van mijn fantasie jaquote:
Meerkoetendroom?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm ehm ehm, ja, ik ga vet rijk worden dit jaarEn mijn meerkoetendroom verwezenlijken
Uhm J. had nog wel een leuk verhaaltje over de meerkoetjes bij zijn werkquote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm ehm ehm, ja, ik ga vet rijk worden dit jaarEn mijn meerkoetendroom verwezenlijken
Kijk zo zijn wij het graagquote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze een kinderwens had, maar dat het er nooit van gekomen was oid... Maar dan nog... Vooral als je aan het kind denkt doe je het niet op deze leeftijd lijkt mij
Ja, een vijver met meerkoeten er inquote:
Ja, die had je laatst gepostquote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm J. had nog wel een leuk verhaaltje over de meerkoetjes bij zijn werk
wacht ik zoek het even op
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, een vijver met meerkoeten er inIk wil het ik wil het ik wil het
Die vliegen toch weg?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vervelend dat je er zelf eentje bentquote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, dat je überhaupt kinderen wilt, wat een gedrochten zijn dat
Dat gaat nu wel lastig waar je woontquote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ghehe, in de spiegel gekeken?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, dat je überhaupt kinderen wilt, wat een gedrochten zijn dat
nee hij heeft een updatequote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, die had je laatst gepostKont eerst toch?
Dokter zegt dat ik d'r tot m'n 18e aan vast zit, echt kutquote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vervelend dat je er zelf eentje bent
Nee, want liefde gaat door de maagquote:
Liefquote:
Garp garpquote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ghehe, in de spiegel gekeken?
Garpje![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hij heeft een update
J.: is het heel erg, als ik stiekem moet lachen, hoe die 2 meerkoetjes paren hier?
Ik: Omgheb je weer niks te doen?
J.: vrouwtje gaat heel plat liggen, mannetje kruipt er op.
mannetje steekt z'n kop wat naar voren, en vervolgens donderen ze bijde om.
Tamme Meerkoetquote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want liefde gaat door de maag
Hongerquote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want liefde gaat door de maag
Lolquote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hij heeft een update
J.: is het heel erg, als ik stiekem moet lachen, hoe die 2 meerkoetjes paren hier?
Daarom, rijk worden ander huis kopenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vervelend dat je er zelf eentje bent
[..]
Dat gaat nu wel lastig waar je woont
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee hij heeft een update
LHquote:
meerkoetjesquote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |