Zo moeilijk is het toch niet? Zeg me gewoon wat je vindtquote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zodra ik weet wat ik erop moet zeggen
Doe maar snel vergeten danquote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet weten
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet weten
Ik zal maar niet zeggen dat ik met een bak Cookie Dough op schoot zit..quote:
lush is niet overhyped, zie lush nooit in tvreclames oid en t ruikt gewoon heel anders dan goedkope meuk en je huid reageert er gewoon heel anders (beter!) op, dus nee die vergelijking gaat echt niet opquote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch dat je er met Lushmeuk dan wel intrapt.
Kaartjes? Neh. Ik zat wel in de trein met een halve meter 120mm²-kabel. Ik dacht áls er nog een opmerking komt zeg ik: is beter dan een roos hè.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Honingbijtje
Jij nog kaartjes gehad vandaag?
B&J maakt ook amper reclame. Ik vind Lush eigenlijk lang niet meer zo super voor de huid of haar eigenlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lush is niet overhyped, zie lush nooit in tvreclames oid en t ruikt gewoon heel anders dan goedkope meuk en je huid reageert er gewoon heel anders op, dus nee die vergelijking gaat echt niet op
neequote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfgemaakte?
En zo ja: Zelf gemaakt?
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kaartjes? Neh. Ik zat wel in de trein met een halve meter 120mm²-kabel. Ik dacht áls er nog een opmerking komt zeg ik: is beter dan een roos hè.
Ik had gisterquote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ut jij niehiet! *trekt gemeen gezicht*
omdat je huid er aan wentquote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
B&J maakt ook amper reclame. Ik vind Lush eigenlijk lang niet meer zo super voor de huid of haar eigenlijk.
Nee, zover komt het dan niet eens.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfgemaakt zit toch ook in een bakje
En van een hoop dingen vind ik het onhandig in het gebruik.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
B&J maakt ook amper reclame. Ik vind Lush eigenlijk lang niet meer zo super voor de huid of haar eigenlijk.
Jij maakt het in de lucht?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zover komt het dan niet eens.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zover komt het dan niet eens.
Het is allemaal een gimmick denk ik. Net zoals Apple, B&J, Starbucks, Lush.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
En van een hoop dingen vind ik het onhandig in het gebruik.
jij moet ook al bijna over op "voor de oudere huid" natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan er anders steeds minder goed tegen.
Ik hoef niet nuquote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gister is niet nu en ik heb 't nu! *stampvoet*
Starbucks ook niet. En voor zowel het ijs van B&J als de koffie van Starbucks geldt dat 't gewoon heel anders ruikt en smaakt dan goedkope meuk en je tong reageert er gewoon heel anders op, dus nee die vergelijking gaat eigenlijk best op.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef CherryLips het volgende:
Wil je nog ES-lasblokken hebben voor in een bloemenvaas?quote:
Jij bent net van de Zwitsal afquote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij moet ook al bijna over op "voor de oudere huid" natuurlijk
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is allemaal een gimmick denk ik. Net zoals Apple, B&J, Starbucks, Lush.
Zwitsalquote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent net van de Zwitsal af
Hoe romantischquote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wil je nog ES-lasblokken hebben voor in een bloemenvaas?
[ afbeelding ]
Hebben zeer weinig water nodig.
Ik snap ook wel dat het allemaal wel beter is dan goedkope meuk, maar het is allemaal een beetje een soort hype, alsof het hip is als je het gebruikt of eet.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Starbucks ook niet. En voor zowel het ijs van B&J als de koffie van Starbucks geldt dat 't gewoon heel anders ruikt en smaakt dan goedkope meuk en je tong reageert er gewoon heel anders op, dus nee die vergelijking gaat eigenlijk best op.
waarom hebben ze geen babylijn van Lush?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zwitsalweet je hoe lekker dat ruikt?
Heb jij stiekem in m'n armsteun zitten snuiven?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zwitsalweet je hoe lekker dat ruikt?
Sarcasme, je mist het.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap ook wel dat het allemaal wel beter is dan goedkope meuk, maar het is allemaal een beetje een soort hype, alsof het hip is als je het gebruikt of eet.
Ik twijfel er niet aanquote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pas op hoor want ik doe het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ritualsquote:Op maandag 14 februari 2011 19:54 schreef Watertornado het volgende:
Zwitsal is goor spul. Mijn Mandarin Delight body lotion is veel fijner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |