MissB.quote:
Yes, die heb je er bij zittenquote:Op maandag 14 februari 2011 19:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vanochtend, 35 minuten, wat een ongelofelijke hufter zeg
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent gewoon mager, klaar. End of story
Goed punt!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien moet ie éerst leren lezen, daarna de voorwaarden nog eens lezen![]()
Wie ben jij dan?quote:
Ah tof man, zat er wel aan te komen ook, maar toch altijd leuk als het ook echt zo blijkt te zijn!quote:Op maandag 14 februari 2011 19:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
MissB.
Ja, het is echt zo ontzettend leuk, en ik heb ook leuke collega's.
Ben er zo blij mee!
Ach ja. Eens is de eerste keer dat je een klant ophangtquote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij heeft minimaal 10 keer hetzelfde verteld. En ik dus ook.
Na 35 minuten was ik het zat, want het werd echt vervelend. Dus ik heb hem gewaarschuwd en daarna opgehangen
Hij was scherpquote:Op maandag 14 februari 2011 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook ik heb mijn (zeldzame) momenten
Dat zeiden mijn collega's ook alquote:Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk na 2keer al opgehangen
Hehe, ja, dat ben ik dus.. Creatief en verfrissend.. jij bent een laf aftreksel van iemand hierquote:Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef WoestAantrekkelijk het volgende:
[..]
Ow, ik dacht creatief en verfrissend te zijn, maar nu blijkt het tegenovergestelde... Bummer!
Waarom? Heeft die man je uitgescholden ofzo?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij was scherp
[..]
Dat zeiden mijn collega's ook al
Ik zat ook echt te trillen van boosheid
Ik heb jou niks te bewijzenquote:
Soms kom je er inderdaad niet uit, en dan is het klaar. Gewoon ophangen, de telefoon dan he...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik had waarschijnlijk na 2keer al opgehangen
Dank je, dank je, handtekeningen na een grote hoeveelheid drank!quote:
Hij was ontzettend denigrerend en ik bléééf maar netjes...quote:Op maandag 14 februari 2011 19:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom? Heeft die man je uitgescholden ofzo?
Ga dan niet bij een callcenter werken, als je niet tegen mensen kan die niet snappen wat je uitlegt.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij was ontzettend denigrerend en ik bléééf maar netjes...
Ignorant volk
Nu kan ik er heel hard om lachen trouwens, maar ik kon die vent wel wurgen
Hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:30 schreef STING het volgende:
[..]
HierZo hee, die kijkt scheel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ongeveer 1% van de telefoontjes. En zo stom als ik 'm vandaag had, heb ik tot nu toe nog niet gehad. Geen reden om m'n baan op te zeggen hoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ga dan niet bij een callcenter werken, als je niet tegen mensen kan die niet snappen wat je uitlegt.
[..]
HierVerrek, zie nu opeens dat de ogen van die Kara actrice scheef staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Het is maar net waar je op let...quote:
[..]
HierSuper!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
HierVan missb einsteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sja, ik vind een zeikende klant niet zo'n ramp om daarvan trillend thuis te komen, maar ik ben misschien op dat gebied ook wel wat gewend.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is ongeveer 1% van de telefoontjes. En zo stom als ik 'm vandaag had, heb ik tot nu toe nog niet gehad. Geen reden om m'n baan op te zeggen hoor.
Ik kan er nu toch ook om lachen
Ik zat na het gesprek te trillen. Ook omdat ik voor het eerst zo "onbeschoft" was om de telefoon op te hangen. 5 minuten later was ik het kwijtquote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, ik vind een zeikende klant niet zo'n ramp om daarvan trillend thuis te komen, maar ik ben misschien op dat gebied ook wel wat gewend.
Zal ook meevallen als je vaker van die tokkies aan de telefoon hebt gehad. Op gegeven moment dan doet dat je niet eens meer watquote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, ik vind een zeikende klant niet zo'n ramp om daarvan trillend thuis te komen, maar ik ben misschien op dat gebied ook wel wat gewend.
Niet iedereen is zo wereldwijs als jij natuurlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:31 schreef Kluts het volgende:
'Hey waus, wat kost me een verzekering voor mn Opel Manta, een groenuh!'quote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ook meevallen als je vaker van die tokkies aan de telefoon hebt gehad. Op gegeven moment dan doet dat je niet eens meer wat
Vla, danoontje of... wat ook alweer?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kinders, help eens, ik heb een toetjes dilemma
* AirwiN geeft J-F een schop onder z'n hol.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eet gewoon alles op.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
B&J's Cookie Doughquote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Vla, danoontje of... wat ook alweer?
Ben je eindelijk oud genoeg om zelf te kiezen moeten wij het nog voor je beslissen?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Meeste tokkies zijn vooral blij dat ik het wel snapquote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ook meevallen als je vaker van die tokkies aan de telefoon hebt gehad. Op gegeven moment dan doet dat je niet eens meer wat
En ik vind het lekkerquote:Op maandag 14 februari 2011 19:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
overpricede en overhypede meuk, net zoals starbucks
Daar kweek je op een gegeven moment een soort olifantenhuid voorquote:Op maandag 14 februari 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zat na het gesprek te trillen. Ook omdat ik voor het eerst zo "onbeschoft" was om de telefoon op te hangen. 5 minuten later was ik het kwijtHele dag lol om gehad met collega's
ALLES! Degene die me inwerkt neemt echt de tijd, het bedrijf is hartstikke leuk, de collega's ook heel gezellig en ik voel me er dan ook heel welkom. En de werkzaamheden zijn ook tof, op verschillende vlakken moet ik dingen gaan doen, zodat ik er mooi achter kan komen wat ik nou echt leuk vind. Moet me o.a. gaan bezighouden met sales, maar ook met projectadministratie en verder is het de bedoeling dat ik kijk welke dingen er nog beter zouden kunnen binnen de functie om deze hier en daar nog wat uit te kunnen breiden.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo wereldwijs als jij natuurlijk.Maarre, vertel, wat maakte je eerste werkdag zo tof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |