Zo moeilijk is het toch niet? Zeg me gewoon wat je vindtquote:Op maandag 14 februari 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zodra ik weet wat ik erop moet zeggen
Doe maar snel vergeten danquote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet weten
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wil ik helemaal niet weten
Ik zal maar niet zeggen dat ik met een bak Cookie Dough op schoot zit..quote:
lush is niet overhyped, zie lush nooit in tvreclames oid en t ruikt gewoon heel anders dan goedkope meuk en je huid reageert er gewoon heel anders (beter!) op, dus nee die vergelijking gaat echt niet opquote:Op maandag 14 februari 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch dat je er met Lushmeuk dan wel intrapt.
Kaartjes? Neh. Ik zat wel in de trein met een halve meter 120mm²-kabel. Ik dacht áls er nog een opmerking komt zeg ik: is beter dan een roos hè.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Honingbijtje
Jij nog kaartjes gehad vandaag?
B&J maakt ook amper reclame. Ik vind Lush eigenlijk lang niet meer zo super voor de huid of haar eigenlijk.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
lush is niet overhyped, zie lush nooit in tvreclames oid en t ruikt gewoon heel anders dan goedkope meuk en je huid reageert er gewoon heel anders op, dus nee die vergelijking gaat echt niet op
neequote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zelfgemaakte?
En zo ja: Zelf gemaakt?
quote:Op maandag 14 februari 2011 19:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kaartjes? Neh. Ik zat wel in de trein met een halve meter 120mm²-kabel. Ik dacht áls er nog een opmerking komt zeg ik: is beter dan een roos hè.
Ik had gisterquote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ut jij niehiet! *trekt gemeen gezicht*
omdat je huid er aan wentquote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
B&J maakt ook amper reclame. Ik vind Lush eigenlijk lang niet meer zo super voor de huid of haar eigenlijk.
Nee, zover komt het dan niet eens.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfgemaakt zit toch ook in een bakje
En van een hoop dingen vind ik het onhandig in het gebruik.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
B&J maakt ook amper reclame. Ik vind Lush eigenlijk lang niet meer zo super voor de huid of haar eigenlijk.
Jij maakt het in de lucht?quote:Op maandag 14 februari 2011 19:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, zover komt het dan niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |