SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Hell yeah, nadat ik mijn ex had gedumpt is mijn leven alleen maar beter geworden.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef PierreTT het volgende:
Rijstkoker, de man van de meerdere vrouwen!
Beroep van mijn exen die ik heb leren kennen in de afgelopen 3 jaar.
Barvrouw x3
Verpleegster x2
rice rice baby tututututedudududum![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Laten we stoppen met baggeren hier![]()
Haal die afgrijselijk pic in het MW2-topic weg, mijn browser trekt het niet meerquote:Op maandag 14 februari 2011 16:47 schreef Tauchmeister het volgende:
Laten we stoppen met baggeren hier
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Zeker safari?quote:Op maandag 14 februari 2011 16:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haal die afgrijselijk pic in het MW2-topic weg, mijn browser trekt het niet meer
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Chrome is chill! die kan gewoon PSD's openen!quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Dat je die pleurisgranaten moet terug gooien, maar de meeste gebruiken semtex of cooken de granaten te lang voor mij om terug te gooien.quote:![]()
doe met een mattie in FFAOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
successfull troll
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Niet moeilijk, maar de situatie doet zich zelden voor.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe moeilijk is het overigens om 10 keer op RB te drukken als er die indicator staatOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet moeilijk, maar de situatie doet zich zelden voor.
Daarnaast ligt hij vaak te ver weg en cooken meeste mensen hem.![]()
Domination ofzo spelen, krijg je er toch genoeg naar je hoofd gesmeten?
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Speel 1,5 uur DOM en je hebt hemquote:Op maandag 14 februari 2011 18:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Niet moeilijk, maar de situatie doet zich zelden voor.![]()
je moet 5 throwbacks maken en niet 10.
1 x heb ik ook geboost omdat het me TE lang duurde voor ik pas de 1e kans op een throwback had.
2e x had ik al 3 stuks in de 1e pot waar ik flakkerjack equipped had..
toen had ik ook zoiets van fuck it, we halen t wel!
edit: AFCA... ik speel 95% DOM en 80% wat naar de punten gesmeten wordt is toch een semtex...
(logisch)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: