Ah. Vind ik zelf niet zo simpel met dit kleinere plaatje.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat die andere user via de OP ook had kunnen kijken.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:41 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Niet met je schoenen op bed!!!
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:41 schreef De-Hamster het volgende:
Hmm heel dom raar dat Laura met die Alexander aan het klojen is gezien haar missie.
Ik weet niet wat hun taktiek, of ze die überhaupt hebben. Wat ik wél weet, wat je gisteren in de uitzending ook zag, dat is dat als er ook maar iéts "aparts" gebeurt er onmiddelijk wordt gedacht aan een opdracht. Dus ze moeten behoedzaam te werk gaan.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, oké. Dan zou het toch handig zijn dat ze nu aan Alex zegt dat ze Guido leuk vindt. Of zou ze denken dat Alex Guido is?
Of juist niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:41 schreef markvanrinsum het volgende:
Hmm heel dom raar dat Laura met die Alexander aan het klojen is gezien haar missie.
En als je tweetdeck gebruikt: je kunt met behulp van het OR command een columnquote:Op maandag 14 februari 2011 15:41 schreef HiDiHo het volgende:
Zet de twitter en andere accounts ook even in de OP
OR #sstnlquote:Op maandag 14 februari 2011 15:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En als je tweetdeck gebruikt: je kunt met behulp van het OR command een column
samenstellen waarin dan alleen de tweets verschijnen van twitteraars die jij wil.
Dus bijvoorbeeld '@Guido OR @SecretStoryNet5 OR @Jantje OR @Pietje'
[ququote:
ote]quote:Op maandag 14 februari 2011 15:41 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Hebben ze een 'buddy' voor .. Iemand thuis die voor ze twittert/facebook't etc..
Dat was ik, met de suggestie om te proberen de namen bij de caps te laten zetten, misschien wel handig voor de niet streamers...quote:Op maandag 14 februari 2011 15:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat die andere user via de OP ook had kunnen kijken.
De hashtags heb ik weer in een andere column staan anders wordt het veulsquote:
Denk niet dat het 24h is, of er zijn meerdere mensen hiervoor.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar dan zou je 24/7 tot mei voor je vriend (deelnemer) moeten twitter, lijkt me een verschrikking
Het ziet er wel vreemd uit, ze zoeken iets en er staat iets te lezen aan de binnenkant.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:45 schreef Razor21 het volgende:
wat doet hij met het kussen van de bank?
Doen ze toch ook niet. Alleen al het feit dat er nu de 4e dag pas een twitter van 'm komt.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Denk niet dat het 24h is, of er zijn meerdere mensen hiervoor.
Ik zou het zelf niet graag willen, 24h opletten etc
Gewoon typenummer ofzoquote:Op maandag 14 februari 2011 15:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Het ziet er wel vreemd uit, ze zoeken iets en er staat iets te lezen aan de binnenkant.
Hmm, de twitter gelijk laten lopen met de live uitzendingen is ook een optie, behalve bij opzienbarende gebeurtenissen. Dat lijkt me voldoende.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar dan zou je 24/7 tot mei voor je vriend (deelnemer) moeten twitter, lijkt me een verschrikking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |