Tot nu toe zie ik die assists nog niet op vi, kan nog komen natuurlijk. Buysse. Mikalyov en Rosales gewisseld voor De Graafschap en Vitesse gespuis. Gaat niet echt goedquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is trouwens 37, Chadli krijgt de assist. Heb met de 7 van Klavan en de sowieso 5 van W. Janssen erbij alweer 49 punten
Morgen moeten de Heraclieden nog even vlammen!
Wat heb/had jij eigenlijk voor opstelling? Vond mijn eigen opstelling en wissels al niet best achteraf, maar jij maakt er helemaal een potje van.quote:Op maandag 4 april 2011 12:17 schreef Corydoras-Hastatus het volgende:
28 schamele puntjes. Dat krijg je ervan als je je opstelling in 2 minuten in elkaar flans, terwijl je eigenlijk weg moet... Eerste plaats is nu wel uit het zicht :-( , hopelijk nog wel een voetbalshirtje (top3).
Dit zijn ze. En nu niet vragen wat ik dacht toen ik ze erin zette ;-)quote:Op maandag 4 april 2011 12:25 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Wat heb/had jij eigenlijk voor opstelling? Vond mijn eigen opstelling en wissels al niet best achteraf, maar jij maakt er helemaal een potje van.
De Jong zou nog onzeker moeten zijnquote:Op vrijdag 8 april 2011 10:10 schreef Bayswater het volgende:
Luuk de Jong en Martens in ieder geval geblesseerd. Gaat een zware ronde worden.
Twente mist De Jong tegen Roda JCquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:54 schreef shinji_united het volgende:
[..]
De Jong zou nog onzeker moeten zijn
Roda is niet de makkelijkste, Twente heeft mazzel dat Hadouir gebleseerd is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Eens zien wat Chadi, Theo, Rosales, Onyewu en Mihaylov tegen Roda doen
Mja, maar vergeet Junker en Janssen nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:56 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Roda is niet de makkelijkste, Twente heeft mazzel dat Hadouir gebleseerd is.
De Graafschap de 0 gelukkig gehouden, scheelt weer.
Klopt, heb deze net verwijderd, dit zal vannacht in de puntentelling/budgetten aangepast worden.quote:Op maandag 11 april 2011 08:51 schreef Bayswater het volgende:
Voorsprong slinkt weer
Overigens is er volgens mij ten onrechte een gele kaart bij Yasuda van Vitesse afgetrokken .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |