Mwoh, ik heb Chadli, Janssen en Mihaylov er nog gewoon in staanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:52 schreef Bayswater het volgende:
Bij Twente is het lastiger kiezen dan bij Ajax.
Waarom koos je voor Ado en Roda als zowel Psv, ajax en Twente een makkelijk programma hebben?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed, eens zien hoeveel puntjes ik tot nu toe heb:
Bulykin + Immers : 4 puntjes
W. Janssen + Wielaert: 2 puntjes
Een karige 6 punten dus
Nu moeten Chadli + T. Janssen + Mihaylov, Eriksen + Anita en Dzsudszák + Marcelo het maar regelen
Immers en W. Janssen had ik al, de rest moest ik maar in zien te passen door weinig budgetquote:Op zondag 13 maart 2011 14:24 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Waarom koos je voor Ado en Roda als zowel Psv, ajax en Twente een makkelijk programma hebben?
Dat kan kloppen. Het invoeren was iets verlaat, maar alles zit er wel in.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:07 schreef Bayswater het volgende:
Zie dat van alle spelers de punten zijn bijgewerkt maar de telling van het totaal nog net niet helemaal lijkt het. Voor de eerste keer hebben volgens mij alle 11 spelers een basisplaats gehad en gewonnen.
Ik zal even kijken of PSV resultaten heeft, moment.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:21 schreef ntrx het volgende:
Volgens mij zijn iig de PSV speler nog niet bijgewerkt, staan allemaal op 0 punten ?
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:21 schreef ntrx het volgende:
Volgens mij zijn iig de PSV speler nog niet bijgewerkt, staan allemaal op 0 punten ?
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Het invoeren was iets verlaat, maar alles zit er wel in.
Er staat als ik me heb opgegeven dat je je team niet kunt wijzigen oid.quote:
Dat komt omdat er nu een ronde in het spel bezig isquote:Op maandag 14 maart 2011 13:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er staat als ik me heb opgegeven dat je je team niet kunt wijzigen oid.
de manager gaat zondagavond 23:59 uur weer open.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:23 schreef Stokstaart het volgende:
Ok, ik probeer het later nog wel ff dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |