Precies, maar wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:21 schreef SnuggLe het volgende:
Oh, Eredivisie.nl ook , alleen VI.nl niet. Welke bron gebruikten we ookalsweer?
Blij dat ik hem niet hebquote:Op zondag 27 februari 2011 14:59 schreef Bayswater het volgende:
Oja, nu zie ik ook dat Theo Janssen meedoet
Dat doe je goedquote:
Je mag zeker niet klagen, ik kom niet verder dan 28 punten, baggerronde.quote:
Verder kom ik ook nie!quote:Op zondag 27 februari 2011 19:31 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
Je mag zeker niet klagen, ik kom niet verder dan 28 punten, baggerronde.
Een Smolovje. Waren dit weekend sowieso veel afwijkingen tussn Eredivisie.nl en VI.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:57 schreef ntrx het volgende:
maar 2 punten voor Vayrinen...overal staat dat hij gescoord heeft behalve bij VI
Allemaal voorpret voor niets. Ik ben klaar (voor dit seizoen).quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:04 schreef DeVinger het volgende:
Nou, wil ik nog een aanval op de top 10 maken (als nummer 32, met 59 punten achterstand en nog vijf FOK! speelronden te gaan), zal ik met dit team toch echt de eerste stappen moeten zetten. Anders moet ik mij maar richten op de persoonlijke vete met Dubnobasswithmyheadman, die overigens ook nog 4 punten voorsprong bezit Het is komende ronde weer een enorm lastig programma, en de keuze om te gokken op 1 team is mij met de twee FOK! speelronden voor en na de winterstop met AZ (2V, 1G, 1W) niet zo goed bevallen ( ), dus heb het maar redelijk gespreid gehouden, en toch geprobeerd zo verrassend mogelijke namen te kiezen. Moet toch ergens het verschil mee maken. Laat het weekend maar beginnen
15 punten.quote:Op maandag 28 februari 2011 12:28 schreef SnuggLe het volgende:
...maar wat was je team dan? Iedereen heeft k** gescoord.
Weet ik, mijn fout is gemaakt rond de winterstop. Toen kelderde ik van een steady top10plek naar de top30, en ik speel niet om 26ste ipv 32ste te worden. Verschil is nu gewoon te groot geworden.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:31 schreef SnuggLe het volgende:
Het was voorspeld dat dit een ZEER lastige ronde zou worden. De mannen onderscheiden zich nu van de jochies ;-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |