hier ook niet, krijg niks meer aan de praatquote:Op maandag 14 februari 2011 14:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Helluw Peter! ik ga maar weer over op de upc geloof ik, lukt niet erg met de streams.
Idd, zo'n oude wijze man/vrouw die alle testosteron hippy's tot bedade brengt.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
persoonlijk vind ik het jammer dat er geen oudere mensen bij zitten
Inderdaad, die bullshit slaat nergens op. Ga lekker bij de Hema in de koffiehoek zitten.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:52 schreef Razor21 het volgende:
Kunnen jullie naar onzin gaan met dat hoi elke keer?
toen SwJ mod was bij onzin radio mocht je geen hoi zeggen in het topicquote:Op maandag 14 februari 2011 14:52 schreef Razor21 het volgende:
Dat idee had ik dus ook als hoogbejaarde van 44, beetje mengelmoes had ik leuker gevonden, nu is het weer zo'n schuit bakvissen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
persoonlijk vind ik het jammer dat er geen oudere mensen bij zitten
Een soort Monaquote:Op maandag 14 februari 2011 14:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Idd, zo'n oude wijze man/vrouw die alle testosteron hippy's tot bedade brengt.
Haha! 'n Nieuwe studie, bedrijfje opzetten, solliciteren en streams kijken!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:51 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Jij ook hoi! hoest leven na de studie?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:52 schreef Razor21 het volgende:
Idd.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat idee had ik dus ook als hoogbejaarde van 44, beetje mengelmoes had ik leuker gevonden, nu is het weer zo'n schuit bakvissen.
Maar voor nu even iedereen in hun sop gaar laten koken, ze weten dat er opdrachten gaan komen maar niet wanneer, als ze daar een beetje mee wachten gaan ze zich dingen in het hoofd halen en nu worden er mensen steeds de dagboekkamer ingeroepen maar de stem zegt niets, lijkt me wel frustrerend.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou nog wel het leukste zijn. En als ze BB ook maar een beetje imiteren, dan komt er wel zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |