ah op die manier, ja ik heb er wel wat voor over om van die reclame af te komen, is voor mij echt een showstopper, maar jij hebt ze dus ook nog steedsquote:Op maandag 14 februari 2011 14:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
LIVE sms'en naar 5353 via secretstory.nl
Slim. Wie weet.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien is de 'roken op de werkplek' wetgeving in Portugal anders?
Helluw Peter! ik ga maar weer over op de upc geloof ik, lukt niet erg met de streams.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoi Karin, Hoi Saantje, Hoi Scrutinizer, Hoi Mannetje !
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoi Ian_Nick, Hoi Marrije, Hoi Markvanrinsum
(Pffff, krijg er een lam handje van)
Gerard heeft een slof Marlboro in z'n koffer zitten en die rookt geeneens. Vind ik wel een slimme actie van hem. Karim maakt er overigens goed gebruik van hehe! Ik ga ook ff rokenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als ze geen sigaretten geleverd krijgen zal het ook wel leuk worden.
Zoiets ja!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wachten tot de peuken op zijn en dan gillen dat ze overal mogen roken.
Asbakken neerzetten enzo.
Laten ze er maar iets voor doen, leuker voor ons en goed voor het groepsgevoel, helemaal als er iemand de opdracht krijgt om de opdracht te laten mislukken.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent een grotere sadist dan ik.
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 14:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaan we nou allemaal hoi tegen elkaar zeggen?
JA! Zonde van m'n 1,50!!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah op die manier, ja ik heb er wel wat voor over om van die reclame af te komen, is voor mij echt een showstopper, maar jij hebt ze dus ook nog steeds
Dat zou nog wel het leukste zijn. En als ze BB ook maar een beetje imiteren, dan komt er wel zoiets.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:50 schreef kahaarin het volgende:
Laten ze er maar iets voor doen, leuker voor ons en goed voor het groepsgevoel, helemaal als er iemand de opdracht krijgt om de opdracht te laten mislukken.
Streams liggen eruitquote:Op maandag 14 februari 2011 14:48 schreef Razor21 het volgende:
Klopt het dat de cams het niet meer doen van spixtv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |