Werkt hier primaquote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef j95 het volgende:
Waarom doet ziggo kanaal 15 het nou weer niet. Waardeloos.
Opvallend dat ze eerst allemaal buiten gaan staan roken en nu blijkbaar binnen?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, in de BB huizen mag al jaren niet meer binnen worden gerookt. BB UK had dan zo'n speciaal rookhoekje in de tuin.
Daar zit wat inquote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, in de BB huizen mag al jaren niet meer binnen worden gerookt. BB UK had dan zo'n speciaal rookhoekje in de tuin.
Misschien kan zijn pakket dat kanaal niet aanquote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ziggo Kanaal 15 doet het prima, niet liegen.
maar waar betaal jij dan voor streams?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik kijk ook op tv, maar daar kan ik weer geen streams kiezen
HELLO!!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hoi Karin, Hoi Saantje, Hoi Scrutinizer, Hoi Mannetje !
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Misschien in overleg? Geen idee.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Opvallend dat ze eerst allemaal buiten gaan staan roken en nu blijkbaar binnen?
hoi P_NBquote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
LIVE sms'en naar 5353 via secretstory.nl. Dat smsje kreeg ik ook pas 15 uur later binnen met die activiatiecodequote:Op maandag 14 februari 2011 14:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar waar betaal jij dan voor streams?
Dat dacht ik dus ook. Lijkt me wel leuk als er pas over een dikke week ofzo een verbod op komtquote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Opvallend dat ze eerst allemaal buiten gaan staan roken en nu blijkbaar binnen?
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Lijkt me wel leuk als er pas over een dikke week ofzo een verbod op komt
Ja, ga jij nog even reclame zitten maken voor die baggerstreamsquote:Op maandag 14 februari 2011 14:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
LIVE sms'en naar 5353 via secretstory.nl
Hé hoiquote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Misschien is de 'roken op de werkplek' wetgeving in Portugal anders?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie dat hele kanaal niet ?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ziggo Kanaal 15 doet het prima, niet liegen.
Wachten tot de peuken op zijn en dan gillen dat ze overal mogen roken.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als ze geen sigaretten geleverd krijgen zal het ook wel leuk worden.
Jij bent een grotere sadist dan ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als ze geen sigaretten geleverd krijgen zal het ook wel leuk worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |