quote:
Ik hou hem dan alleen opgesloten in mijn slaapkamer, beloofd!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alleen als je kan beloven dat je hem ver bij de camera's weg houdt.
Ze zijn met de boodschappenlijst bezig. Opvallend trouwens dat er in huis gerookt mag worden, Joanna staat te roken.quote:
waar kun je dan al betalen?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Dan betaal je 1,50 voor die streams en heb ik nog reclame (als ik uberhaupt al beeld heb)
Ah moeten betalen om proefkonijn te zijn... Kijk ik toch lekker op TV?!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Eer, waardeloos hè? Ze zijn nog in de testfase ofso.
Hebben nog meer mensen het idee dat de streams moeilijk gaan doen na de derde keer reclame? Dat was volgens mij de laatste twee keer wel het geval.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:41 schreef Juud79 het volgende:
Ja, hier gaan mensen wel 1,50 per 24 uur voor betalen...![]()
![]()
Ziggo Kanaal loopt als een tiet.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Geen stream. Ze kunnen er in dat geval beter Secret Sorry van maken.
Wat is daar erg aan volgens jou, en anders zou het wel bij de 12 gebloden komenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn met de boodschappenlijst bezig. Opvallend trouwens dat er in huis gerookt mag worden, Joanna staat te roken.
Mijn pakket kan niet kanaal 15 nog eens aanquote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ziggo Kanaal loopt als een tiet.
Tsss: na 10 jaar BB en 2 jaar DGK zouden ze toch onderhand een keer uitgetest moeten zijn?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Eer, waardeloos hè? Ze zijn nog in de testfase ofso.
Hey Peter!quote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef PeterNB het volgende:
[..]
[..]
Ik hou hem dan alleen opgesloten in mijn slaapkamer, beloofd!
Hoi Biskwietje, Hoi Juud
Lees je wel goed? Ik zeg nergens dat het 'erg' is.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is daar erg aan volgens jou, en anders zou het wel bij de 12 gebloden komen
Maar wat is er opvallend aan?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees je wel goed? Ik zeg nergens dat het 'erg' is.
Ik heb Joepie Zie maar niet digitaalquote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ziggo Kanaal loopt als een tiet.
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
HAAAA! Guido staat een WORTEL te eten! Nou heeft hij straks iets om over te praten met Laura!
"Hey, eet jij ook graag wortel?"
"Ja, lekker hoor, wortel"
"Ken je die ene van dat konijn die bij de bakker om worteltaart vraagt?"
"Ja, zullen we neuken?"
Ik kijk ook op tv, maar daar kan ik weer geen streams kiezenquote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah moeten betalen om proefkonijn te zijn... Kijk ik toch lekker op TV?!
Nou, in de BB huizen mag al jaren niet meer binnen worden gerookt. BB UK had dan zo'n speciaal rookhoekje in de tuin.quote:
Ziggo Kanaal 15 doet het prima, niet liegen.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:44 schreef j95 het volgende:
Waarom doet ziggo kanaal 15 het nou weer niet. Waardeloos.
Hoi Karin, Hoi Saantje, Hoi Scrutinizer, Hoi Mannetje !quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey Peter!Van mij mag je hem hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |