Haha, dat is waar, ik heb trouwens nog niet gezien dat 1 van de dames er wel voor valt trouwens, hebben jullie al mogelijke stelletjes gespot?quote:
Heel fijn, als nieuwe ontwikkelingen ook even in het nieuws / update topic gemeld worden.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is dat zijn geheime opdracht zoveel mogelijk iedereen aanraken?
Dan zet ik dat bij de updates!
Wat zit jij nu allemaal te doenquote:
Ja! Peter & Guido....quote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hebben jullie al mogelijke stelletjes gespot?
Echt? Mijn hemel, wat een gedoe allemaal. Ze vissen dus nog steeds uit dezelfde vijver.quote:
Laura gaf als ik het goed heb begrepen daarstraks bij Guido aan dat ze misschien wel wat closer kan gaan worden met Alex.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, dat is waar, ik heb trouwens nog niet gezien dat 1 van de dames er wel voor valt trouwens, hebben jullie al mogelijke stelletjes gespot?
Ik geloof dat bedoeld wordt dat hij die neiging heeft. Van een opdracht heb ik niets gemerkt, alhoewel je het natuurlijk maar nooit weet.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is dat zijn geheime opdracht zoveel mogelijk iedereen aanraken?
Dan zet ik dat bij de updates!
Bedoel inderdaad dat het zo'n vatsige vent is ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof dat bedoeld wordt dat hij die neiging heeft. Van een opdracht heb ik niets gemerkt, alhoewel je het natuurlijk maar nooit weet.
Weet je het zeker? Er gaan nu kleren uit en de mannen springen in het water!quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Er gaan nu kleren uit en de mannen springen in het water!
QFTquote:Op maandag 14 februari 2011 15:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jurien heeft een erg smakelijk lichaam.
Klefquote:Op maandag 14 februari 2011 15:25 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Bedoel inderdaad dat het zo'n vatsige vent is ja.
Not wordt lekker weg gehaaldquote:Op maandag 14 februari 2011 15:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Er gaan nu kleren uit en de mannen springen in het water!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |