Bruin, dat zie je toch?quote:
Een eigen foto werkt het beste als je wat wil vekopen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:03 schreef keepoww het volgende:
OP even geedit, het is de bruine kleur zoals op de foto.
Misschien omdat die van jou 2e hands is en die van de reclame nieuw?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:23 schreef keepoww het volgende:
Ik zeg dat het apparaat in perfecte staat is, ik neem aan dat dat word aangemomen, waarom mij niet en een commerciele reclame op de tv wel.
Hahahahah no shit sherlock. Dus als ik hier een foto plaats van een DS waarvan te betwisten valt of die van mij is. Verkoop ik de ds sneller? En maken de vragen die jij stelt niet meer uit? Makes no fucking sens.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:52 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Misschien omdat die van jou 2e hands is en die van de reclame nieuw?
En misschien omdat je daar garantie/retourrecht hebt en bij jou niet?
Misschien omdat zij wel graag dingen verkopen en jij niet?
Antwoorden genoeg? Graag gedaan!
*bekijkt postgeschiedenisquote:Op zondag 20 februari 2011 13:56 schreef stscrew het volgende:
ik zoek er ook 1
ik vind je prijs heel mooi
maar ik zoek verder ik vertrouw je niet om de volgende punten
je hebt geen foto
en je doet moeilijk als een ander er om vraagt
aan de foto kan je zien of hij echt van jou is ( een foto met gebruikersnaam erbij)
en of er niet enorme krassen op zitten
Vooral zo doorgaan met mensen voor kneus e.d uitschelden....dan gaat het je vast lukken om je ds te verkopenquote:Op zondag 20 februari 2011 15:35 schreef keepoww het volgende:
Als je het topic doorleest zie je dat ik zeg dat een foto mogelijk is post van 15 feb. Ik doe dus totaal niet moeilijk ik reageer op vragen. Dat er nog geen foto van mij staat komt omdat er niemand omvraagt. Mocht je hem willen, verkoop ik hem niet aan jou omdat je te acherlijk bent het topic secuur door te lezen kneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |