quote:Op maandag 14 februari 2011 12:00 schreef Toverheks het volgende:
http://www.fok.nl/danny/sst/streams/![]()
![]()
Helemaal niets doet het, behalve die van Peeet maar die buffert als een gek.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toch wel heel kut voor je hondjes...Zelfs niet die van de net5 site?
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat Spuitje ook al zegt , niets werkt..quote:Op maandag 14 februari 2011 12:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Is d'r ergens anders wat te doen of zo?quote:
Heb gehoord dat er weer een nieuwe RLS is, maar heb er nog niets van kunnen zien, dus helemaal zeker weet ik het niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Is d'r ergens anders wat te doen of zo?
Ik denk dat ik ook nog even moet wachten op wat meer structuur en wat minder mensen want tot op heden kan het me totaal niet boeienquote:Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef Laysa het volgende:
Ik klik net weer ff de streams aan, maar kan niet zeggen dat het me al ''pakt''
Plus de streams die er zijn maken dat ik helemaal niks meer kan doen...Alles wordt zo traag.....quote:Op maandag 14 februari 2011 14:28 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat ik ook nog even moet wachten op wat meer structuur en wat minder mensen want tot op heden kan het me totaal niet boeien
Ik heb een vrij nieuwe en snelle laptop dus ik hou het wel uit, maar ze plegen inderdaad wel een behoorlijk aanslagquote:Op maandag 14 februari 2011 14:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Plus de streams die er zijn maken dat ik helemaal niks meer kan doen...Alles wordt zo traag.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |