ik ben mobiel online, kun jij kijken hoeveel ik kwijt zal zijn voor zon wittequote:
Dat heb ik met Amsterdammersquote:Op maandag 14 februari 2011 12:34 schreef littledrummergirl het volgende:
zit met twee echte rotterdamse schippers in de treinwat een verhalen vertellen ze joh, ik hou van dat ranzige ruige taaltje
Oh so true!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En een consultant doet alsof hij ergens verstand van heeft
Hekel aan autisten? Nee hoor...quote:
"De originele Beats by Dr. Dre Studio Limited Edition White heeft dezelfde verkoopprijs als de zwarte, namelijk ¤299,95 en is nu o.a. beschikbaar bij de betere Apple resellers, Online retailers en A/V speciaalzaken. Maar let op, ze zijn slechts tijdelijk verkrijgbaar."quote:Op maandag 14 februari 2011 12:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben mobiel online, kun jij kijken hoeveel ik kwijt zal zijn voor zon witte?
Ik wil meequote:Op maandag 14 februari 2011 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik naar Tokyo!
Misschien in januari 2012 (of Okt 2011).
Gaafquote:Op maandag 14 februari 2011 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik naar Tokyo!
Misschien in januari 2012 (of Okt 2011).
de teringquote:Op maandag 14 februari 2011 12:37 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
"De originele Beats by Dr. Dre Studio Limited Edition White heeft dezelfde verkoopprijs als de zwarte, namelijk €299,95 en is nu o.a. beschikbaar bij de betere Apple resellers, Online retailers en A/V speciaalzaken. Maar let op, ze zijn slechts tijdelijk verkrijgbaar."
Wat doe je dan in dit topic?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:35 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Oh so true!
[..]
Hekel aan autisten? Nee hoor...
Ja niet normaal he!!quote:Op maandag 14 februari 2011 12:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de teringdat wordt m niet denk ik
Samen lost in translation zijn?quote:
de helft had ik er nog wel voor willen ophoestenquote:
quote:
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de helft had ik er nog wel voor willen ophoestenmaar dit is wel erg overdreven ja
Zonder twijfelquote:
omdat jij geen rappende negert bentquote:Op maandag 14 februari 2011 12:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]als ik dat zo zie vraag ik me af waarom ik ze niet zelf ga maken en op de markt brengen "een echte limited carooltje"
Ohw is dat de voorwaarde??quote:Op maandag 14 februari 2011 12:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
omdat jij geen rappende negert bent
vrees van welquote:
Nou daar gaat me manier om snel rijk te wordenquote:
Rappende Negerin worden... en dan Beat by Carootje uitbrengenquote:Op maandag 14 februari 2011 12:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou daar gaat me manier om snel rijk te wordenToch iets anders verzinnen
Tsja wordt beetje lastig he....quote:Op maandag 14 februari 2011 12:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Rappende Negerin worden... en dan Beat by Carootje uitbrengen
Het rappen of een negerin worden?quote:Op maandag 14 februari 2011 12:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Tsja wordt beetje lastig he....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |