Gaat niet lukken... zit vast hierquote:Op maandag 14 februari 2011 12:56 schreef Carooltje79 het volgende:
Weg voor mijn valentijns lunch![]()
Fijne dag nog verder
@WG als je nog mee wilt moet je snel zijn![]()
quote:Op maandag 14 februari 2011 12:59 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gaat niet lukken... zit vast hiereet ze bij pompidou (gok ik)
Nog 5 weken de tijd om deze uitspraak gigantisch de grond in te jassenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:03 schreef Bartholomeus het volgende:
Fuck valentijnsdag. Vanmorgen om een uur of 6 hoorde ik voor het eest dit seizoen de vogeltjes fluiten. Dames en heren, de lente is begonnen![]()
![]()
Je zou het niet zeggen als je zo naar buiten kijkt inderdaad. Maar geloof mij nou maar, de vogeltjes waren druk aan het warmdraaien vanmorgen. Lente inbound, hell yeahquote:Op maandag 14 februari 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog 5 weken de tijd om deze uitspraak gigantisch de grond in te jassen
Hoop het niet, ik ben het spuugzat die kut winter!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog 5 weken de tijd om deze uitspraak gigantisch de grond in te jassen
Dat was 2 jaar geleden. We leven núquote:Op maandag 14 februari 2011 13:08 schreef S95Sedan het volgende:
Lente?
2 jaar terug las er nog sneeuw in maart dus zou maar oppassen met wat je zegt
Ook die vogeltjes kunnen dood op hun rug liggen als het weer over 2~3 weken plots 180 graden omdraait en de temperatuur weer naar min zestien miljoen knalt.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen als je zo naar buiten kijkt inderdaad. Maar geloof mij nou maar, de vogeltjes waren druk aan het warmdraaien vanmorgen. Lente inbound, hell yeah
Pessimistquote:Op maandag 14 februari 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook die vogeltjes kunnen dood op hun rug liggen als het weer over 2~3 weken plots 180 graden omdraait en de temperatuur weer naar min zestien miljoen knalt.
Bullshit, die vliegen gewoon weg, of ze komen bij ons in de tuin van de pindanetjes en vetbolletjes pikkenquote:Op maandag 14 februari 2011 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook die vogeltjes kunnen dood op hun rug liggen als het weer over 2~3 weken plots 180 graden omdraait en de temperatuur weer naar min zestien miljoen knalt.
Yes!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je zou het niet zeggen als je zo naar buiten kijkt inderdaad. Maar geloof mij nou maar, de vogeltjes waren druk aan het warmdraaien vanmorgen. Lente inbound, hell yeah
Een pessimist is een realist met ervaring.quote:
Of een kaartjequote:Op maandag 14 februari 2011 13:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Deel je er ook een doekje tegen het slijm bij uit
Newbies?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:20 schreef S95Sedan het volgende:
Wat is er toch met al die newbies zonder fotos...
Nee, een zeiksnor.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een pessimist is een realist met ervaring.
Het een sluit het ander niet uitquote:
Maar jij bent dan ook raarquote:Op maandag 14 februari 2011 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit
En bij een zeiksnor denk ik aan een vrouw die d'r poes niet scheert
Ik heb anders wel een newbie gespot met smakelijke foto'squote:Op maandag 14 februari 2011 13:20 schreef S95Sedan het volgende:
Wat is er toch met al die newbies zonder fotos...
Kloptquote:
Jij post hier nog niet eens lang genoeg om het woord 'newbie' te mogen schrijven.quote:
Ik wel van jou jaquote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
KloptBut that's why you love me, right?
Link!quote:Op maandag 14 februari 2011 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb anders wel een newbie gespot met smakelijke foto's
I just didquote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij post hier nog niet eens lang genoeg om het woord 'newbie' te mogen schrijven.
Ik ook van jullie!quote:
It's a guyquote:
En ik maar denken dat je bang van ons wasquote:Op maandag 14 februari 2011 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook van jullie!
*kusje op tetter, mond en tetter*
Nee, realist!quote:
Ik hoor muziek en het heien van een heipaalquote:Op maandag 14 februari 2011 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
Lekker toch
Je hoort de vogeltjes fluiten en.... oh wacht![]()
Ooit wordt 't lentequote:Op maandag 14 februari 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, realist!
Ik ga mezelf nu niet extra blij maken om straks keihard op mijn bek te gaan. Ik ga mijzelf geen hoop geven!
Bwahahahaaquote:Op maandag 14 februari 2011 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij post hier nog niet eens lang genoeg om het woord 'newbie' te mogen schrijven.
quote:Op maandag 14 februari 2011 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoor muziek en het heien van een heipaal
Ow en vergeet de trein niet
Oh, ik ook niet, maar lente wordt hetquote:Op maandag 14 februari 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja absoluut. Maar zolang het geen 21-3 is, maak ik me nog geen illusie's.
Ik kan niet wachten op korte jurkjes/rokjes (en er dan stiekem onder zitten met mijn handquote:Op maandag 14 februari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet, maar lente wordt het
En daarna zomerZomerjurkjes
Nee, het is wel wat verder wegquote:Op maandag 14 februari 2011 13:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Gezellig, dus je trilt zowat weg daar![]()
Waarom vraag je het dan ookquote:Op maandag 14 februari 2011 13:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Goffer, dat viel te verwachten natuurlijk![]()
Ik heb nu een MI waarin jij bij wildvreemde dames onder hun rokje zitquote:Op maandag 14 februari 2011 13:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op korte jurkjes/rokjes (en er dan stiekem onder zitten met mijn hand)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |