Heb je nog evenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:46 schreef Syrena het volgende:
Oh ik zie net dat ik tot mijn 60e wel kan wachten met kindersMooi zo
Jij moet dingen uitbesteden.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat goed uniek!
Bah, voel me ontzettend opgejaagd en onrustig.
Ik moet:
*waslijst*
En dit alles bij voorkeur voor half maart.
Help..
Aan wie? Alle collega's die in potentie kunnen helpen, hebben tegelijk verlof goedgekeurd gekregenquote:
Stagiair, inleen, viking, whatever. Je kunt natuurlijk ook jezelf opblazen.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aan wie? Alle collega's die in potentie kunnen helpen, hebben tegelijk verlof goedgekeurd gekregen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aan wie? Alle collega's die in potentie kunnen helpen, hebben tegelijk verlof goedgekeurd gekregen.
quote:Op maandag 14 februari 2011 16:16 schreef loveli het volgende:
Oi, een valentijnsmail van MiraclePenisSupplement.
Heeft het een chronologische volgorde? Dingen die NU moeten, dingen die binnenkort moeten en dingen waar ze in kunnen stikken omdat je er voorlopig geen tijd voor hebt? Er zit maar 24 uur in een dag he. Maar heeft iedereen nu de komende 4 weken verlof? Kunnen ze verlof terugtrekken?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat goed uniek!
Bah, voel me ontzettend opgejaagd en onrustig.
Ik moet:
-lange lijst-
En dit alles bij voorkeur voor half maart.
Help..
Nee. En verder even PM.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Stagiair, inleen, viking, whatever. Je kunt natuurlijk ook jezelf opblazen.
Jij ziet als enige oplossing dat jij alles moet doen, maar wie doet het als je onder de tram komt? Ik bedoel... Hebben jullie geen contacten met een uitzendbureau ofzo die iemand kan leveren die simpele tijdrovende dingen uit handen neemt? (groot gedeelte van beurs organiseren bijvoorbeeld, om wat te noemen)
24 uur per dag is op zich wel genoeg voor mij, het is alleen jammer dat je 1/3e kwijt bent aan slapenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:28 schreef Viking84 het volgende:
24 uur per dag is echt te weinig!. Vandaag gaat het nog wel, maar de laatste dagen dacht ik om 23 uur voor ik ging slapen: nu alweer slapen, noeoeoeoes, ik moet en wil nog zoveel doen
.
Oh, ik zorg wel altijd voor voldoende slaapquote:Op maandag 14 februari 2011 16:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
24 uur per dag is op zich wel genoeg voor mij, het is alleen jammer dat je 1/3e kwijt bent aan slapen. Als ik het druk heb, slaap ik dus ook echt minder daarom.
Woensdag presentatie, donderdag tentamen ... ik geloof dat dit ook wel weer een drukke week gaat worden. Nog een geluk dat ik morgen niet hoef te werken (wat ook weer geen geluk is, want als ik niet werk krijg ik niet betaald. Ze hebben morgen niets te doen voor me. Heb nu al een hekel aan het uren declareren systeem ipv vast tijdelijk contract).
quote:Op maandag 14 februari 2011 14:37 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij mij ook een rode envelop op de mat.Bij 'rode envelop' vroeg ik me eerst af welke instantie rode enveloppen verstuurdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
you and me bothquote:Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij 'rode envelop' vroeg ik me eerst af welke instantie rode enveloppen verstuurde
Ik ookquote:Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij 'rode envelop' vroeg ik me eerst af welke instantie rode enveloppen verstuurde
Ik vraag het me nog steeds af. De enige rode envelop die ik ken is de brulbrief van Harry Potterquote:Op maandag 14 februari 2011 16:46 schreef loveli het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |