Close to 0.0quote:
Mijn hometown, wat zeg je nou.quote:
Ik verwees gewoon naar de TTquote:
Lijkt me eigenlijk ook veel leuker om iets op te lossen dan om alleen maar aan te wijzen wat er niet goed gedaan wordt en dan weer hard weg te lopen. Je komt nu wel steeds weer terug op de plekken waar je eerst mocht vingerwijzen, dus je kunt wel kijken of ze iets van je commentaar hebben opgestoken.quote:Nu is het maar een paar dagen om even mijn gezicht te laten zien, met een vingertje wijzen wat er allemaal beter kan, en weer weg. Was altijd gewend om ergens minstens 2 tot 3 maanden te blijven om ook daadwerkelijk te helpen ipv de bad cop uit te hangen.
Rare jongens die Chinezen.
Ik zit niet in de IT maar in de telecom.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:37 schreef shiznuts het volgende:
Potje good cop, bad cop.
Qua IT-gebeuren, heb je dan Shenzhen, Hong Kong onveilig gemaakt?
Is dat een beetje wat voor een tech-/gadgetfreak?
Ik was vorig jaar in Tokyo, dat viel wat dat betreft nogal tegen.
Misschien ook omdat het in de media en door anderen zo groot en heilig verklaard werd hoor.
In het kader van een filmproject heb ik in maart nog enkele weken in Soweto geleefd en geslapen en me perfect op mijn gemak gevoeld, hebben we dagenlang gefilmd tussen de golfplaten huizen van Kliptown. Los van alles ga ik niet akkoord met je post.quote:Op zondag 24 april 2011 10:20 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
[..]
grappig al die waarschuwende mensen wanneer een westerling een afrikaans land betreed.
Ik ben in een zwart-afrikaans land de sloppenwijken ingeweest, best wel grappig dat sommige je zo bang proberen te maken.
Net als het WK, nou, nou wat zijn er veel doden gevallen, zuid-afrika is vast een prachtig land, geniet gewoon dan elke stap die je zet achterom te kijken
Shenzhen is zo'n beetje de Silicon Valley van de telecom wereld. Huawei zit er ook. Het bedrijf waar ik voor werk en de concurrent - Huawei - staat steevast in de top 4 van de wereld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:37 schreef shiznuts het volgende:
Oh ja, ik herinner me ergens een foto en uitleg van een soort NASA controlroom die je operationeel had gemaakt.
Op wikipedia verder, dat foto'tje: 'A Shenzhen industrial park where ZTE has facilities'. Ook qua telecom is Shenzhen toch the place to be qua innovatie? Heb trouwens de ZTE Blade hier bij de Hofer (ALDI) zien liggen.
Interesting stuff.
Probleem met de bedrijven uit China is dat ze hun 'cultuur' meebrengen naar het westen, en dat zorgt voor veel problemen. Vandaar dat er meestal 'westerlingen' worden ingezet als het moeilijk wordt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:45 schreef shiznuts het volgende:
Gelezen. Ik denk ook dat zo'n R&D-team in China vele malen goedkoper en effectiever is als de Westerse variant ervan. Volgens mij is dat sowieso in China voortdurend in beweging, die mallemolen; en door kosteneffectief te werken kunnen ze natuurlijk snel terrein winnen, groeien en winst maken. Niet te weinig ook wat Huwai doet.
Wist niet dat zo'n Siemens en Alcatel dan echt moeite hebben om het bij te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |