Nu moest ik wel lachen.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:01 schreef dandybleu het volgende:
is dit de telefoon die je zoekt?
[ afbeelding ]
Nee, hij speelt gitaar en heeft een studio in de garage volgens mij.quote:Op maandag 14 februari 2011 01:59 schreef APK het volgende:
Jij was toch die gast met al die blowende vrienden en 12 gestolen tv's in de gang?
Het een sluit het ander niet uitquote:Op maandag 14 februari 2011 02:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, hij speelt gitaar en heeft een studio in de garage volgens mij.
Een 3G moet kunnen voor die prijs, of 25¤ minder dan dat: [TK] Iphone 3g 8GB Zwartquote:
Ten eerste is het iPhone, dus hoe je aan dat streepje komt weet ik niet?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:59 schreef Braddie het volgende:
Ik ben op zoek naar een nog goed werkende i-Phone 3G of 3Gs versie maakt niet uit, het liefst moet hij simlockvrij zijn maar eventueel T-mobile simlock(is vanwege mijn abbonement) ook wel goed.
Ik woon in Hilversum en heb een budget van 200euro.
Laat het mij maar weten, en we komen er vast wel uit..
Groet Braddie!
Ik bedoelde qua versie meer de hoeveelheid aan Gigabytes.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:19 schreef Djahani het volgende:
[..]
Ten eerste is het iPhone, dus hoe je aan dat streepje komt weet ik niet?
En een 3G of een 3GS maakt niet uit? ;P Dat het uiterlijk van die dingen hetzelfde is betekent niet dat er geen verschil inzit. De 3GS is rond de 300 euro 2dehands. De 3G rond de 150 euro.
Niemand heeft een 4G nodig, afgezien van het feit deze niet bestaat heeft niemand een iPhone 4 nodig, het is gewoon puur een gadget.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua versie meer de hoeveelheid aan Gigabytes.
3GS is sneller natuurlijk en heeft een betere camera, maar goed. ik ga hem puur gebruiken voor het bellen en wat simpele apps, en af en toe wat muziek.. heb ik geen 4G nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |