Is het mss geen goed idee om professionele hulp te zoeken en op die manier met je problemen bezig te zijn? ![]()
Sterkte
-edit- sorry, foute geslacht... misleid door de nickname... -edit-
Hulp zoeken! Iemand die je helpt met dit soort zaken!
Heb ik ook nodig gehad en het heeft mij echt geholpen!
Succes!
Inderdaad, betalingsregeling. En zelf bellen, dan zijn ze een stuk coulanter. En snel bellen ook, trouwens; voor je het weet staat er een deurwaarder op de stoep!
En daarnaast je gsm laten blokkeren (doen ze dan toch wel, waarschijnlijk) of verkopen of zo. En geen nieuwe meer aanschaffen uiteraard.
Sterkte...
quote:Je laat je wel makkelijk wegjagen zeg!
Op maandag 10 juni 2002 16:13 schreef so_sweet het volgende:
Sorry hoor ik wilde gewoon wat meningen over wat anderen zouden doen. Maar ik zal hier niet meer posten.
quote:He kom eens terug, misschien krijg je nog nuttige tips
Sorry hoor ik wilde gewoon wat meningen over wat anderen zouden doen. Maar ik zal hier niet meer posten.
quote:Gekkie, gewoon blijven posten hierzo.
Probeer trouwens inderdaad een regeling te treffen met KPN (of welke telefoonmaatschappij je ook hebt). Leg de situatie uit en wie weet krijg je uitstel van betaling of kun je het in termijnen betalen.
Succes!
Ten tweede zou ik inderdaad proberen om een regeling te treffen met de KPN. Ik zou geen geld gaan lenen als ik jou was, want dan kom je alleen van de regen in de drup terecht en dan schiet je dus nog niks op.
Je zal vast niet de eerste zijn die dit overkomt. De KPN zal hier denk ik wel een regeling voor hebben. In elk geval succes ermee.
quote:Patienten/lotgenoten-vereniging inschakelen. Grote kans dat je niet de eerste bent die in deze of vergelijkbare situatie bent terecht gekomen. En ik denk dat die je wel advies kunnen geven over hoe je het moet aanpakken. Volgens mij is er wel een, anders even op internet zoeken.
Op maandag 10 juni 2002 15:54 schreef so_sweet het volgende:
Ook heb ik vertelt dat ik Borderline heb.Ik weet dat ik het zelf heb gedaan maar in combinatie met mijn ziekte en problemen kon ik het op dat moment niet tegen houden.
Oh ja, als je inderdaad met de GSM belt: ding tijdelijk aan bijvoorbeeld aan je ouders of andere familie afstaan, uit zelfbescherming.
Sterkte!
quote:Uhm effe voor het id, hoeveel uur moet je dan in godsnaam bellen? Ik weet het niet hoor, maar kon je daar niet even zelf bij stil staan, je hebt je echt behoorlijk in de nesten gewerkt op deze manier...
Op maandag 10 juni 2002 15:54 schreef so_sweet het volgende:
Nu heb ik vandaag mijn tel rekening gekregen van maar liefst 8000 gulden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |