SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ramadan niet hoorquote:
Soort van jaquote:
En wat nou als je zowel op valentijdsdag als op een willekeurige dag aandacht geeft aan je geliefde?quote:Op maandag 14 februari 2011 00:06 schreef heloef het volgende:
Ik open dit topic omdat Valentijnsdag commerciële onzin is en het voor mensen een jaarlijkse verplichting is geworden. Doe dan liever iets spontaan op een willekeurige dag daar is iedereen een stuk blijer en verras je je partner.
quote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef Watertornado het volgende:
Nou en, boeie. Het interesseert me gewoon niet. Kan me er ook niet aan ergeren.
Oh, kut. Je hebt gelijk. Bedoeling was om stevenmac26 te quoten.quote:
Wat deze man zegt. Waar maak je je druk om? Als je het toch leuk vindt doe je er toch aan mee, anders niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:11 schreef Watertornado het volgende:
Nou en, boeie. Het interesseert me gewoon niet. Kan me er ook niet aan ergeren.
Suikerfeest bedoel jij, begrepenquote:
Precies dat je alleen iets leuks voor de ander gaat doen omdat het Valentijnsdag is is gewoon treurig.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Mensen die hun liefde moeten tonen aan hun partner via zo'n dag
Hoe droevig ben je dan!?
Dan val je buiten de treurigheidsboot de klacht gaat vooral over de mensen die het alleen doen met Valentijnsdag.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
En wat nou als je zowel op valentijdsdag als op een willekeurige dag iets aandacht geeft aan je geliefde?
Het commerciële is een subklacht, de belangrijkste klacht gaat over mensen die alleen aandacht en cadeautjes schenken aan de mensen waar ze van houden op Valentijnsdag omdat het moet.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat deze man zegt. Waar maak je je druk om? Als je het toch leuk vindt doe je er toch aan mee, anders niet.
Net zoals jij ook vrij bent in het vieren van je verjaardag, kerst, sinterklaas, koninginnendag etc. Maar daar doe je natuurlijk ook niet aan mee omdat dat commerciële onzin is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |