je kunt vrij weinig doen om te voorkomen dat ze elders opduiken....quote:Op zondag 13 februari 2011 23:20 schreef Dolly_1990 het volgende:
Hallo....
Ik sta op het moment hard voor paal omdat mijn (ex)vriend naaktfoto's van mij op zo'n wraakfoto site heeft geplaatst.
Ik heb al een mail gestuurd dat ze mijn foto's moeten verwijderen wacht nog op reactie, maar ookal worden de foto's verwijderd deze zullen in de tussentijd door genoeg mensen opgeslagen of verder verspreid op het internet.
WAT MOET IK DOEN
Ja, ik denk echt dat elke nieuwssite of nieuwsprogramma direct uitrukt ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:23 schreef Dolly_1990 het volgende:
Ik ben nog nooit goed geholpen door ze en op een media gekte zit ik ook niet te wachten aangezien je dit op het nieuws vaker voorbij ziet komen
Scherpquote:Op zondag 13 februari 2011 23:26 schreef GGMM het volgende:
Brr3ezaHh T0ppickk #124 : Waar wederom geen nieuw topic werd geopend!
Maar als jij het doet is het wel grappig.
Ja inderdaad , dat zou ik dus ook doen, kan namelijk een hoop nare dingen krijgen door zo'n rotgeintje.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:28 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Naar de politie gaan en aangifte doen en daarna naar de rechter
Je denkt toch niet dat er iets is wat dit goedpraat ;Squote:Op zondag 13 februari 2011 23:27 schreef zarGon het volgende:
En wat heb je geflikt dat ie je foto's op zo'n site plaatst?
Die kan je toch gewoon opzoeken met een paar flinke kerels? En de site kan je door een paar technische jongens laten kraken. Dus probleem opgelost.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:33 schreef Dolly_1990 het volgende:
Ik ga geen link/foto's uitdelen het gaat mij dan ook niet om de site, maar om het aanpakken van mijn vriend.
Nee maar hij moet wel een motief hebben, ben je vreemdgegaan ofzo?quote:Op zondag 13 februari 2011 23:34 schreef Dolly_1990 het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat er iets is wat dit goedpraat ;S
Nee hij was het er niet mee eens dat ik wilde stoppen met onze relatiequote:Op zondag 13 februari 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar hij moet wel een motief hebben, ben je vreemdgegaan ofzo?
Nou.. Als jij ook naaktfoto's van hem hebt verspreidt...quote:Op zondag 13 februari 2011 23:34 schreef Dolly_1990 het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. Als jij zijn naaktfoto's hebt verspreid (actie), dan kan ik zijn gedrag begrijpen (reactie), om maar even een voorbeeld te geven.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:34 schreef Dolly_1990 het volgende:
[..]
Hier zat ik wel aan te denken om als wraakactie te gebruiken, maar hier word de wereld ook niet beter van!quote:Op zondag 13 februari 2011 23:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou.. Als jij ook naaktfoto's van hem hebt verspreidt...
Kun je 'm toch mee chanteren? "Als je ze er niet afhaalt zet ik de jouwe ook op internet".quote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef Dolly_1990 het volgende:
[..]
Hier zat ik wel aan te denken om als wraakactie te gebruiken, maar hier word de wereld ook niet beter van!
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je 'm toch mee chanteren? "Als je ze er niet afhaalt zet ik de jouwe ook op internet".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |