abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93211428
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 18:50 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Het kunnen afspelen van de stream in een andere speler is door Net5/Endemol geblokkeerd, dus reclame zal je blijven krijgen ja.
ik gebruik deze http://www.spixtv.nl/iframe.php in firefox doen et alle 4

beeld is grooter te maken met je curser

anti reclame

http://www.spixtv.nl/

proberen maar.

thanks to the real makers of it _O_
pi_93212658
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:19 schreef xjbx het volgende:
Weet iemand de rede waarom de html code er steeds mee ophoud, zodat er elke keer weer een nieuwe moet komen
In eerste instantie werden er deeplinks gebruikt naar een player die blijkbaar periodiek geupdate/vervangen wordt door het verantwoordelijke bedrijf. Bij dat updaten raakte de oude player onbruikbaar en moest die deeplink vervangen worden door een nieuwe. Is inmiddels gefixxed. ^O^

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef ollebollegeis het volgende:
thanks to the real makers of it _O_
No problem. *O*

Overigens gebruikt de webmaster van spix nog de oude code die gebruik maakt van (vooralsnog werkende) deeplinks. De huidige code (die ook meer functionaliteit biedt) is te vinden @ De streams ^O^
Je suis Charlie Sheen
pi_93213650
quote:
In eerste instantie werden er deeplinks gebruikt naar een player die blijkbaar periodiek geupdate/vervangen wordt door het verantwoordelijke bedrijf. Bij dat updaten raakte de oude player onbruikbaar en moest die deeplink vervangen worden door een nieuwe. Is inmiddels gefixxed. ^O^
Ik heb er niet veel verstand van, maar is het niet makkelijker om de streams rechtstreeks van www.secretstory.nl te gebruiken.
  donderdag 24 februari 2011 @ 21:25:19 #154
335430 bjanssen3
Headliner.nl admin
pi_93275869
Is het iemand al gelukt om met rtmpdump de streams op te slaan?

Bij mij werkt het sinds een paar dagen niet meer)
Headliner.nl admin
pi_93340753
Is er iemand nog bezig geweest met het programmaatje voor op de computer waar je alle streams mee kan bekijken, wand die was wel erg handig wand daar mee kan je als je wou 1 van de 4 streams groter maken als je wou.
pi_93341100
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 10:33 schreef xjbx het volgende:
Is er iemand nog bezig geweest met het programmaatje voor op de computer waar je alle streams mee kan bekijken, wand die was wel erg handig wand daar mee kan je als je wou 1 van de 4 streams groter maken als je wou.
Dat kan hiermee ook. ;)
Je suis Charlie Sheen
pi_93341685
Ik bedoelde eigenlijk als je het scherm met alle 4 open heb staan en dan 1 van die aanklikken om te vergroten.
  maandag 28 februari 2011 @ 23:18:21 #158
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_93469660
Is er al iemand die een mogelijkheid weet om de streams op te nemen (op andere manier dan met screencapture)?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')