dat is inderdaad niet zo handigquote:Op zondag 13 februari 2011 21:27 schreef PeZu het volgende:
pro tip: als je net naar de pedicure bent geweest voor een ingegroeide teennagel schop dan niet uit woede tegen een muur met die voet
Zoiets?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik zou u graag een tegenvraag willen stellen; zegt u dit ook tegen uw vrienden en vriendinnen met een hond? Als uw antwoord hierop nee is, dan zou ik er niks niets van zeggen. Uit onderzoek [1] is gebleken dat een hond meer vervuilender is dan een SVU. Verder is het nogal grof als u wilt bepalen voor uw vriendin hoe zij uw vriendin haar leven moet inrichten.; hoe zou u het vinden als u uw passies (uw groene levensstijl bijvoorbeeld) moet opgeven omdat zij dit eist. U kunt natuurlijk wel hierover met haar in gesprek. Wil zij niet uw ideeën ter harte nemen, dan kunt u zich afvragen of u nog haar vriendin bevriend wilt zijn. Maar uw levensstijl aan anderen opdringen is nooit een goed idee.
Van 140 woorden naar 120, nog 45 woorden schrappen. Help me eens dames en heren.
wijfquote:Op zondag 13 februari 2011 21:27 schreef PeZu het volgende:
pro tip: als je net naar de pedicure bent geweest voor een ingegroeide teennagel schop dan niet uit woede tegen een muur met die voet
een svu is veel haquote:
Uit eigen ervaring?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:27 schreef PeZu het volgende:
kloptquote:
quote:
nee ik zag het met mijn röntgen ogen bij de buren 4 straten verderop gebeurenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik zag het met mijn röntgen ogen bij de buren 4 straten verderop gebeuren_!
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen, maar dan dat je teen stoten niet handig isquote:Op zondag 13 februari 2011 21:27 schreef PeZu het volgende:
Ja, dat bedacht ik me ook te laatquote:
Oh dear, heb jij röntgen ogen?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik werk bij een oliemaatschapij
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja pas maar opquote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat bedacht ik me ook te laat![]()
[..]
Oh dear, heb jij röntgen ogen?
Dat zou de problemen wel veel sneller oplossen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
een svu is veel handiger
[ afbeelding ]
zoutzuur lost ook een hoop opquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zou de problemen wel veel sneller oplossen.
agnesquote:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
Sowieso niet tegen een muur aanschoppen. Gratis adviesquote:Op zondag 13 februari 2011 21:27 schreef PeZu het volgende:
kan veel korter:quote:Op zondag 13 februari 2011 21:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Graag zou ik u een tegenvraag willen stellen; zegt u dit ook tegen uw vrienden en vriendinnen met een hond? Als u antwoord hierop nee is, dan zou ik er niks van zeggen. Uit onderzoek [1] is namelijk gebleken dat een hond meer vervuilend is dan een SUV.
Vraag uzelf ook eens af hoe u overkomt; volgens mij zou u zich ook niet fijn bij voelen als iemand van u eist dat u uw groene levensstijl opgeeft. U kunt natuurlijk wel hierover met haar in gesprek gaan. Als zij in uw ideeën niet meegaat, kunt u zich natuurlijk afvragen wat belangrijker is voor u; de vriendschap of uw idealen.
We zitten onder de 100.
quote:zeik niet
mja soms moet dat gewoon even, opkroppen is slechtquote:Op zondag 13 februari 2011 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sowieso niet tegen een muur aanschoppen. Gratis advies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |