Ik klaag niet over milieuvervuiling.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jup, 2 kleine kregen
[..]
Ik bedoel het over de honden
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik klaag niet over milieuvervuiling.Dus voor mij part koopt haar vriendin een dubbel svu, één voor haar en één voor haar honden.
[..]
Vouwen, je ken beter origami houden.
Ik klaag niet over milieuvervuiling.Dus voor mij part koopt haar vriendin een dubbel svu, één voor haar en één voor haar honden.
auto's zijn de grootste vervuilersquote:
Heulemaal niet, dat zijn dus die verrekte honden.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
auto's zijn de grootste vervuilers
[..]
nee, dat is de mensquote:Op zondag 13 februari 2011 21:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
En toch voel je je lekkerder in een peugeot...quote:Op zondag 13 februari 2011 21:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Nah, de mens an zich is niet zeer vervuilend. Onze manier van leven daarentegen.quote:
Maar ze is wel vervelendquote:Op zondag 13 februari 2011 21:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nah, de mens an zich is niet zeer vervuilend. Onze manier van leven daarentegen.
Die vriendin? Als ik er zo ééntje als vriendin had was onze vriendschap vlug over gok ik zo.quote:
Die schrijfsterquote:Op zondag 13 februari 2011 21:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Die vriendin? Als ik er zo ééntje als vriendin had was onze vriendschap vlug over gok ik zo.
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik zou u graag een tegenvraag willen stellen; zegt u dit ook tegen uw vrienden en vriendinnen met een hond? Als uW antwoord hierop nee is, dan zou ik er niks van zeggen. Uit onderzoek [1] is gebleken dat een hond meer vervuilend vervuilender is dan een SVU. Verder is het nogal grof als u wilt bepalen voor uw vriendin hoe zij haar leven moet inrichten; hoe zou u het vinden als u uw passies (uw groene levensstijl bijvoorbeeld) moet opgeven omdat zij dit eist. U kunt natuurlijk wel hierover met haar in gesprek. Wil zij niet uw ideeën ter harte nemen, dan kunt u zich afvragen of u nog haar vriendin wilt zijn. Maar uw levensstijl aan anderen opdringen is nooit een geen goed idee.
Van 140 woorden naar 120, nog 45 woorden schrappen. Help me eens dames en heren.
108 woorden.. nog 20 te gaanquote:Op zondag 13 februari 2011 21:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Bij deze een tegenvraag; zegt u dit ook tegen uw vrienden en vriendinnen met een hond? is uw antwoord nee, dan zou ik er niks van zeggen. Uit onderzoek [1] is gebleken dat een hond meer vervuilend dan een SVU. Tevens is het nogal grof als u voor uw vriendin wilt bepalen hoe zij haar leven moet inrichten; zou u uw groene levensstijl opgeven omdat zij dit eist? U kunt natuurlijk wel hierover met haar in gesprek. Wil zij niet uw ideeën ter harte nemen, dan kunt u zich afvragen of u nog haar vriendin wilt zijn. Maar uw levensstijl aan anderen opdringen is nooit een goed idee.
Van 140 woorden naar 120, nog 45 woorden schrappen. Help me eens dames en heren.
Raam.quote:
ik werk bij een oliemaatschapijquote:Op zondag 13 februari 2011 21:22 schreef MPG het volgende:
[..]
En toch voel je je lekkerder in een peugeot...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |