Oeh, dan zou ik gewoon even vriendelijk aangeven dat je een mevrouw bent, voelt ie zich vast lulligquote:Op zondag 13 februari 2011 21:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. is wel van AkzoNobel..
spreid uw winstkansen
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die alles willen bepalen.
waar blijft jouw CV ??quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dan zou ik gewoon even vriendelijk aangeven dat je een mevrouw bent, voelt ie zich vast lullig![]()
Heb je die beantwoord met je WW reacties zoals ik die gewent ben?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
wat een domme doos zeg..quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
plemp maar neerquote:Op zondag 13 februari 2011 21:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dus wie wil me even helpen mijn tekst herschrijven.
Ik heb geen keukenopmerking gemaakt; wel heb ik haar groene wensen subtiel gedisst door de vervuiling van honden aan te halen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je die beantwoord met je WW reacties zoals ik die gewent ben?
Lijkt me beter dat ik het niet doequote:Op zondag 13 februari 2011 21:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dus wie wil me even helpen mijn tekst herschrijven.
Ik ben wel benieuwd naar jou antwoordquote:Op zondag 13 februari 2011 21:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb geen keukenopmerking gemaakt; wel heb ik haar groene wensen subtiel gedisst door de vervuiling van honden aan te halen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je dat al tegen je ouders gezegd?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Honden maken de hele wereld kapot enzo!
Wij hebben 2 kleine honden, dat zijn hooguit 2 fiat panda's.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je dat al tegen je ouders gezegd?![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent weer eens lekker hypocriet zoals ik je kenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wij hebben 2 kleine honden, dat zijn hooguit 2 fiat panda's.
Want die hebben honden?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee hoor, van mijn mag haar vriendin best 6x op en neer op vakantie met het vliegtuig.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent weer eens lekker hypocriet zoals ik je ken
2 eckte bazige dames.quote:
Vouw (40)quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Jup, 2 kleine kregenquote:
Ik bedoel het over de hondenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee hoor, van mijn mag haar vriendin best 6x op en neer op vakantie met het vliegtuig.
Vouwen, je ken beter origami houden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |