Helleuquote:Op zondag 13 februari 2011 21:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En hallo wijze dames en heer van het KSC-comité.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik heb eens een reactie gegeven op één van de problemen in hun 'vraag je medelezers om advies rubliek'; die ene vraag die ook vandaag op geenstijl is gezet.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik zou em gewoon dat linkje sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
kom maar door met die link ..quote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb eens een reactie gegeven op één van de problemen in hun 'vraag je medelezers om advies rubliek'; die ene vraag die ook vandaag op geenstijl is gezet.
Welke vraag?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb eens een reactie gegeven op één van de problemen in hun 'vraag je medelezers om advies rubliek'; die ene vraag die ook vandaag op geenstijl is gezet.
Aha, welke probleem is het dan want ik kom niet op GSquote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
mweh.. is wel van AkzoNobel..quote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou em gewoon dat linkje sturen
Oeh, dan zou ik gewoon even vriendelijk aangeven dat je een mevrouw bent, voelt ie zich vast lulligquote:Op zondag 13 februari 2011 21:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. is wel van AkzoNobel..
spreid uw winstkansen
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Vrouwen die alles willen bepalen.
waar blijft jouw CV ??quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dan zou ik gewoon even vriendelijk aangeven dat je een mevrouw bent, voelt ie zich vast lullig![]()
Heb je die beantwoord met je WW reacties zoals ik die gewent ben?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
wat een domme doos zeg..quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
plemp maar neerquote:Op zondag 13 februari 2011 21:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dus wie wil me even helpen mijn tekst herschrijven.
Ik heb geen keukenopmerking gemaakt; wel heb ik haar groene wensen subtiel gedisst door de vervuiling van honden aan te halen.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je die beantwoord met je WW reacties zoals ik die gewent ben?
Lijkt me beter dat ik het niet doequote:Op zondag 13 februari 2011 21:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dus wie wil me even helpen mijn tekst herschrijven.
Ik ben wel benieuwd naar jou antwoordquote:Op zondag 13 februari 2011 21:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb geen keukenopmerking gemaakt; wel heb ik haar groene wensen subtiel gedisst door de vervuiling van honden aan te halen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je dat al tegen je ouders gezegd?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Honden maken de hele wereld kapot enzo!
Wij hebben 2 kleine honden, dat zijn hooguit 2 fiat panda's.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je dat al tegen je ouders gezegd?![]()
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent weer eens lekker hypocriet zoals ik je kenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wij hebben 2 kleine honden, dat zijn hooguit 2 fiat panda's.
Want die hebben honden?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |