Voyeur heeft een permban.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:01 schreef Hunter het volgende:
Voyeur
Phileine
Twosisters
Oliebol
Opa
Moor
Quenda
Athena
Di zag ik net COssenquote:Op maandag 14 februari 2011 21:11 schreef Deisyy het volgende:
En waar is Mazuru?
Koningin van de gifjes.
Misschien moet ik eerst COSsen voordat ik hier dramatisch loop te doenquote:
Ik zag een gifjequote:Op maandag 14 februari 2011 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik eerst COSsen voordat ik hier dramatisch loop te doen
Dat vind ik wel jammer eigenlijk. Ik post hier vanaf 1999 maar dat soort info weet ik nooit. Ik pm haast niet maar ik houd wel van zulke roddels hoor!quote:Op zondag 13 februari 2011 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Blurk. Heb je die nog meegemaakt, compleet met naaktfoto voor de spiegel en vingers waar ze elke kerel en ook menig vrouw om wond?
Die is er nog steeds.
Echt woar denquote:Op maandag 14 februari 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Lekker simpel zag ik alweer voorbij schuiven.
jammer dat je mij niet noemt....toen beter bekend als cindy10quote:
Je kan jezelf hier niet zomaar aanmelden hoor, je moet eerst door de ballotagequote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:17 schreef cindy11 het volgende:
[..]
jammer dat je mij niet noemt....toen beter bekend als cindy10
Door een gekke gebeurtenis op fok,nu dan maar bekend als cindy11
Doet vaag wel een belletje rinkelen, was dat met die drain?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Blurk. Heb je die nog meegemaakt, compleet met naaktfoto voor de spiegel en vingers waar ze elke kerel en ook menig vrouw om wond?
Die is er nog steeds.
Gezellig!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:56 schreef Toverheks het volgende:
Lekker simpel zag ik alweer voorbij schuiven.
Hoi PC eend. Ik ben er nog. Volgens mij heb ik MrDRe ook nog weleens voorbij zien komen in iPad-topics hier op Fok.quote:
Long time no see. APK heb ik volgens mij wel gezien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:23 schreef Blackadder2 het volgende:
Hoi!
Ja ook ik leef nog, als ook maar iemand zich mij herinnert. Verbazend weinig overblijvers uit de BB-tijd! Gert OK, PCeend, maar waar zijn Scanman, Schatje, APK, Grobbenkuiken vooral, Henk, Tong80, en die ene die nooit smilies gebruikte ( wel 'n goeie*), en weet ik veel wie-nog-meer. Wat worden we toch oud en wat verandert de wereld snel!
Ga dit weer 'n tijdje in de gaten houden. Groeten vanachter de rollator!
![]()
* Buswatcher!
Kissiefur was toch een jongetje? Ik heb nog eens een banner voor hem gemaakt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 01:06 schreef b_engeltje het volgende:
hier een hele oude uit de bb tijd
toen onder de naam kissiefur nu b_engeltje
aangenaam Cora
p.s ik krijg dat icoontje niet gedaan dus tips ; mag best van mij dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |