Waar gaaaaaaaaaaaaaaat dit over?quote:
Hear, hearquote:Op zondag 13 februari 2011 20:57 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Waar gaaaaaaaaaaaaaaat dit over?
Leuk topicquote:
Blurk. Heb je die nog meegemaakt, compleet met naaktfoto voor de spiegel en vingers waar ze elke kerel en ook menig vrouw om wond?quote:
Die foto heb ik even gemist. Was het wat?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Blurk. Heb je die nog meegemaakt, compleet met naaktfoto voor de spiegel en vingers waar ze elke kerel en ook menig vrouw om wond?
Die is er nog steeds.
Twee borsten zoals het hoortquote:Op zondag 13 februari 2011 21:09 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Die foto heb ik even gemist. Was het wat?
Wat een vreemd antwoord, maar oke.quote:
Ik val nou eenmaal niet op vrouwenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef Uberchica het volgende:
[..]
Wat een vreemd antwoord, maar oke.
Waarom heb ik die dan nooit ontmoetquote:Op zondag 13 februari 2011 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Blurk. Heb je die nog meegemaakt, compleet met naaktfoto voor de spiegel en vingers waar ze elke kerel en ook menig vrouw om wond?
WJquote:Op zondag 13 februari 2011 21:23 schreef willem-jozef het volgende:
pumastreamer!!
vertelde o.a. vol trots hoe z'n hond iemand doodde (of zoiets) en was ook niet vies van het aankondigen van een huisbezoek als je 'm een te grote bek gaf
van dingetjequote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon?
Kut, identiteitscrisisquote:Op zondag 13 februari 2011 21:40 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
heeee nmnmms, tijd niet gezien![]()
![]()
hoe is ie?
De eerste week niet, want wat je zegt, zielige nietszeggende goedkope figuren. Maar als ze gesetteld zijn, de oooh's en de aaah's zowel daar als hier wat weg zijn, dan haak ik toch wel regelmatig in om de goedkope "om niets gaande" verbale gevechten te volgen. Ook zowel daar als hierquote:Op zondag 13 februari 2011 21:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zielig zootje, die deelnemrs. ga ik zeker niet volgen![]()
jij dan, ouwe boswachter?
Ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blauw... paars... sommige dingen blijven vreemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |