Crackhoerrrrrrquote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, sommige geneesmiddelen vallen ook gewoon onder de Opiumwet![]()
Ik ook niet echtquote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik ken het verschil er niet tussen
en als de overheid er goed aan kan verdienen valt het er spontaan niet onderquote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit vond ik een paar jaar geleden op internet
Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
als ik mijn klaaspak aantrek voel ik me ook net een priesterquote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet echtbehalve dan dat die Katholiek zijn, een jurk dragen en geen partner mogen hebben
Van wat ik net vertelde is zo ongeveer wat ik verder van de voorgangers van het Katholiek weetquote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet echtbehalve dan dat die Katholiek zijn, een jurk dragen en geen partner mogen hebben
Kan ookquote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een pastoor als het goed is niet maar een pastor kan dus wel, misschien dat Pezu de laatste bedoelt
geen flauw ideequote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
en als de overheid er goed aan kan verdienen valt het er spontaan niet onder
johquote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik mijn klaaspak aantrek voel ik me ook net een priester
Ik zal maar geen opmerking over kindertjes op schoot makenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oh Sint, wat heeft u een enige tabberdquote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gadverquote:Op zondag 13 februari 2011 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een spreekbeurt over poepEr is zelfs een poepmuseum als het goed is
Of in elk geval, er is ooit een poep tentoonstelling ergens geweest
Ik weet niet of mijn ma die heeft, ze zou ze wel mogenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
geen flauw ideeWeet alleen dat ik gelukkig nooit medicijnen gehad heb die er wel onder vielen
ik heb het over alcohol, een zwaar verslavende hard drugsquote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
geen flauw ideeWeet alleen dat ik gelukkig nooit medicijnen gehad heb die er wel onder vielen
Oh lolquote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb het over alcohol, een zwaar verslavende hard drugs
Nou meid die heb ik gekocht op de albert cuyp in de aanbieding.. Ow meid dat was zo eeeenig, ik kon hem niet laten hangenquote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh Sint, wat heeft u een enige tabberd
Ik welquote:Op zondag 13 februari 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik nietquote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ok, nu vind ik het niet grappig meer. Wie heeft er een anonieme kaart gestuurd?
mja en terechtquote:Op zondag 13 februari 2011 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh lolJa, maar dat komt omdat ze dat zelf ook maar al te graag gebruiken
Tot laterquote:Op zondag 13 februari 2011 20:02 schreef RockNijntje het volgende:
En toen lieten wij mama heel sociaal even computeren[ afbeelding ]
Laters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |