OMG.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep, en hij heeft nog een nieuw outfit klaarliggen dus die wilde hij ook aan
Ik zweer het je.. het is net een wijf af en toe![]()
Me three, mijn hoofd is chaosquote:Op zondag 13 februari 2011 19:40 schreef Symphonic het volgende:
Mijn hoofd moet eerdaags ook weer geleegd worden
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep, en hij heeft nog een nieuw outfit klaarliggen dus die wilde hij ook aan
Ik zweer het je.. het is net een wijf af en toe![]()
Snap ik ergens wel lieverdquote:Op zondag 13 februari 2011 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik deed even mee met de nationale Duyvis Dipweek.
Al een paar dagen voelde ik het aankomen, gisteren toch de hele dag wel last van gehad. Gewoon een beetje het alleen zijn zat zijn en zo.
Hey Trevquote:
Hey Symquote:
Hey RNquote:
Hey LLquote:
Hey DMquote:Op zondag 13 februari 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar denken dat niemand me zag gapen.
Hey Marijkequote:Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey TrevWas jij een anonieme postverzender?
![]()
Oooooooook?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sym
[..]
Hey RN![]()
[..]
Hey LL![]()
Ja hoor, lekker een beetje visite zitten spelen![]()
Jij lekker uitgerust vanmiddag en een fijne zondag gehad?
[..]
Hey DM
[..]
Hey Marijke![]()
Hoezo? Heb jij dan ook al een kaartje gekregen?
Ik had er zelfs 2 en kon niet wachten tot morgen met openmakenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sym
[..]
Hey RN![]()
[..]
Hey LL![]()
Ja hoor, lekker een beetje visite zitten spelen![]()
Jij lekker uitgerust vanmiddag en een fijne zondag gehad?
[..]
Hey DM
[..]
Hey Marijke![]()
Hoezo? Heb jij dan ook al een kaartje gekregen?
Ik ontken wederom alles!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had er zelfs 2 en kon niet wachten tot morgen met openmaken![]()
![]()
En de ene was ondertekent en die andere dus niet
En nu verdenk ik jou
![]()
Ach, ik moet bekennen dat ik ze niet als liefdesverklaringen ziequote:Op zondag 13 februari 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooooooook?
Zit jij meerdere vrouwen te bestoken met kaartjes?
quote:
Als je dat toch eens wistquote:Op zondag 13 februari 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooooooook?
Zit jij meerdere vrouwen te bestoken met kaartjes?
Oh zo, kan je het niet aan het handschrift zien dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had er zelfs 2 en kon niet wachten tot morgen met openmaken![]()
![]()
En de ene was ondertekent en die andere dus niet
En nu verdenk ik jou
![]()
Het waren 2 Greetz kaartjesquote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je dat toch eens wist
[..]
Oh zo, kan je het niet aan het handschrift zien dan?
Zo zou ik hem ook sturen als die van mij zou zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ik moet bekennen dat ik ze niet als liefdesverklaringen zieMaar gewoon als lief gebaar
quote:
In dat geval wacht ik wel tot de grote onbekende zich meldtquote:
Typschrift misschien?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het waren 2 Greetz kaartjesDus geen handschrift
Aha, ik heb hier nog wel 1 tegoed liggen van Greetz en nog niet gebruikt, maar nope niet van mij, dat kan namelijk nog nietquote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het waren 2 Greetz kaartjesDus geen handschrift
Ja, ik kan moeilijk met andermans eer gaan strijken, natuurlijk... een strijkbout werkt beter.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
In dat geval wacht ik wel tot de grote onbekende zich meldt
quote:
Dan verdenk ik Martquote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, ik heb hier nog wel 1 tegoed liggen van Greetz en nog niet gebruikt, maar nope niet van mij, dat kan namelijk nog niet
Heilige Anthonius.quote:
het zal ook eens nietquote:
Aha zo, nee die van mij komt nog en dan zie het welquote:Op zondag 13 februari 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
POEP
[..]
Dan verdenk ik Mart![]()
Was wel een fijne verrassing tussen alle stomme post![]()
Heilige Anthonius. M'n beste vriend, zorg dat ik mijn *insert voorwerp dat je kwijt bent* weer vindquote:
Nuut, POEPquote:
Sorryquote:
Ik geloof d'r niets vanquote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik kan moeilijk met andermans eer gaan strijken, natuurlijk... een strijkbout werkt beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |