Duurt langquote:Op zondag 13 februari 2011 21:25 schreef JanPiraat het volgende:
Lekker fietsen met t-shirt en korte broek naar de pizzeria![]()
![]()
nog even geduld
Ik kon laatst al buiten komen zonder jas zonder te bevriezen inclusief zonnetje en alles wat een dag was dat zegquote:
Ja het was laatst een dag lenteweerquote:Op zondag 13 februari 2011 21:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kon laatst al buiten komen zonder jas zonder te bevriezen inclusief zonnetje en alles wat een dag was dat zeg![]()
quote:
Ik zit wel in de 4equote:Op zondag 13 februari 2011 21:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
maar jij bent toch pas 15, dan gaan jullie al best snel daarheen
wij gingen alleen in de 3e naar Terschelling, verder nergens heen in de 1e 5 jaar
Tja ik doe vmbo eindexamenjaar en volgend jaar weer havo en dan ga ik weer.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik in de 5e, maar in de 4e gingen wij ook nergens heen
Stoer.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:32 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
In de 4e ging ik naar Disney.
Oja, als je VMBO doet is het ook wel logisch, omdat je dan geen 5e klas hebtquote:Op zondag 13 februari 2011 21:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Tja ik doe vmbo eindexamenjaar en volgend jaar weer havo en dan ga ik weer.
ja klopt, was wel leuk hoor Berlijnquote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oja, als je VMBO doet is het ook wel logisch, omdat je dan geen 5e klas hebt
Ja lijkt mij ook wel leukquote:Op zondag 13 februari 2011 21:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja klopt, was wel leuk hoor Berlijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik doe nu HAVO en ik ga nergens heen.Ook niet in de zomervakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
¯_(ツ)_/¯
Niet helemaalquote:Op zondag 13 februari 2011 21:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook wel leukis ook al bijna, ergens in mei geloof ik
Mei is nog ver wij gingen in september ofzo alquote:Op zondag 13 februari 2011 21:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo, zo. Nee we gaan in mei met school naar Berlijn bedoel ik
Ach, ik kan nog wel wachten tot meiquote:Op zondag 13 februari 2011 21:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mei is nog ver wij gingen in september ofzo al
gelukkig ik kon al niet wachtenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:48 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ach, ik kan nog wel wachten tot mei
Maar je mocht nog niet drinkenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gelukkig ik kon al niet wachten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |