en de volgende ochtend " ze hebben allemaal n kanjerrrr van een ochtendhumeurrrrr"quote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef STING het volgende:
[..]
Naar bed, naaar bed, altijd weer naaaaar bed
Nicequote:
Oeh, bedquote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef STING het volgende:
[..]
Naar bed, naaar bed, altijd weer naaaaar bed.
Niet omdat ik slaap heb, maar gewoon omdat het moetttt
Had je trouwens al door tot Treuzeltechniek vol zit met tips voor jongens die last hebben van te vroeg klaarkomen?quote:
Geen odol?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en de volgende ochtend " ze hebben allemaal n kanjerrrr van een ochtendhumeurrrrr"
En voor het naar bed gaan hebben ze de Treuzeltechniek natuurlijk toegepastquote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en de volgende ochtend " ze hebben allemaal n kanjerrrr van een ochtendhumeurrrrr"
Neequote:Op zondag 13 februari 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had je trouwens al door tot Treuzeltechniek vol zit met tips voor jongens die last hebben van te vroeg klaarkomen?
tijd rekken met een been op de stoep en een been in de gootquote:Op zondag 13 februari 2011 21:06 schreef STING het volgende:
[..]
En voor het naar bed gaan hebben ze de Treuzeltechniek natuurlijk toegepast
tuurlijk welquote:
Oppassen dat je niet in de Honden poep stapt dan.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tijd rekken met een been op de stoep en een been in de goot
Ochtendhumeur vervangen voor odolquote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tuurlijk welmannen kunnen toch niet wakker worden zonder
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en de volgende ochtend " ze hebben allemaal n kanjerrrr van een ochtendhumeurrrrr odol"
Het is best irritant somsquote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dat zuurstoftekort in je hersenen omdat al je bloed ergens anders zit?quote:
maar daar zit niet zon lekkere gooise rrrrr inquote:
ODOL + moeten pissen is geen goeie comboquote:Op zondag 13 februari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zuurstoftekort in je hersenen omdat al je bloed ergens anders zit?
Sommige details wil je gewoon niet lezenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
ODOL + moeten pissen is geen goeie combo
zeker welquote:Op zondag 13 februari 2011 21:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat kan bestquote:Op zondag 13 februari 2011 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
langer in bed blijven liggenquote:Op zondag 13 februari 2011 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
dan fap je teveel denkquote:Op zondag 13 februari 2011 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zeker welsterker nog, heb er zelden last van.
ik ben gewoon a-sexueelquote:
check, maar ik heb er dan ook geen last vanquote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef STING het volgende:
[..]
Dat 's 's ochtends door de week niet altijd een optie
verklaart wel je gebrek aan scharrelsquote:
Ik heel af en toe maar gelukkigquote:Op zondag 13 februari 2011 21:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
check, maar ik heb er dan ook geen last van
Gingen wij het niet over seks hebben? Waar ging het mis?quote:
Ik verklaar het andersomquote:Op zondag 13 februari 2011 21:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
verklaart wel je gebrek aan scharrels
ik meestal alleen als er iemand naast me ligt waar ik em ook bij kan gebruiken, dan is t ook zonde om dat "morning wood" te verspillenquote:
Top Gearquote:Op zondag 13 februari 2011 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gingen wij het niet over seks hebben? Waar ging het mis?
Efficiëntiequote:Op zondag 13 februari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik meestal alleen als er iemand naast me ligt waar ik em ook bij kan gebruiken, dan is t ook zonde om dat "morning wood" te verspillen
Doordat ik geen scharrels meer heb, ben ik a-seksueel gewordenquote:
quote:
I hear youquote:Op zondag 13 februari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik meestal alleen als er iemand naast me ligt waar ik em ook bij kan gebruiken, dan is t ook zonde om dat "morning wood" te verspillen
quote:
Dat heb ik serieus nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mooi wakker worden voor haar "oh, je zit al in me"
Ik dacht dat ze wakker wasquote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit meegemaakt
Dat is zekerquote:
Whahahaquote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wakker wasze werkte namelijk lekker mee enzo
Tot ze dat ineens zei
quote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze wakker wasze werkte namelijk lekker mee enzo
Tot ze dat ineens zei
ik ook nietquote:Op zondag 13 februari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit meegemaakt
Ik weet het niet, ik heb 's ochtends wel vaak zinquote:Op zondag 13 februari 2011 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ook nietdenk ook niet dat mijn lichaam zomaar vanalles laat binnendringen als ik slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |