Twee van die GTST-mutsen die denken een trend te zetten, kom op zeg. Hoe verdien je de titel loser?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de oorbellen wel leuk, maar het idee dat je er dus maar een moet dragen is echt... Raar
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal een linkje posten, kunnen jullie ook mee lachen
www.kuisemeisjes.nl
Al ken ik enkele mensen die er heel blij mee gaan zijnquote:
We kunnen het ook gewoon aan Samzz vragen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef STING het volgende:
Ik zal zo eens m'n Recommendations op LinkedIn erop naslaan.
Iddquote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Twee van die GTST-mutsen die denken een trend te zetten, kom op zeg. Hoe verdien je de titel loser?
Dat kan je doen, maar ik kan niet spreken uit ervaring of zo. Dus of dat zo betrouwbaar isquote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We kunnen het ook gewoon aan Samzz vragen.
Stomme onbetrouwbare roddels.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
Dat kan je doen, maar ik kan niet spreken uit ervaring of zo. Dus of dat zo betrouwbaar is
Rly? Dat was toch alleen bij mannen een trend?quote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef vencodark het volgende:
Die trend is toch al vaker geweest? Like..the 80's?
Vergeet Rihanna en consorten nietquote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef vencodark het volgende:
Weet ik eigenlijk niet. Toen keek ik naar de Snorkels, oorbellen hield ik me niet mee bezig.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef vencodark het volgende:
Nee, 80's ook. I'm sure!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:50 schreef STING het volgende:
[..]
Rly? Dat was toch alleen bij mannen een trend?
Lego.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:53 schreef STING het volgende:
[..]
Dan leg ik me daar dan maar bij neer.
Ik hield me toen meer bezig met LEGO.
Ik had ook barbies. Die ging ik de haren knippen en ik ging er kleertjes voor maken en zoquote:
Hij heeft je niet eens gebeft? Dat zegt genoeg!quote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan je doen, maar ik kan niet spreken uit ervaring of zo. Dus of dat zo betrouwbaar is
Belville bedoel je zeker en meiden legoquote:
GHB is a bitchquote:Op zondag 13 februari 2011 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij heeft je niet eens gebeft? Dat zegt genoeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |