Was er niet bij, maar als ik moet gokken zeg ik Menace II Society & Catscan - Chronic Counterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:43 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe heet het nummer dat op het einde van Hardbass werd gedraaid waarbij de beat steeds omhoog ging van 150 tot 200
Denk het niet, althans, tis toch meer hardstylequote:Op woensdag 16 februari 2011 07:46 schreef Baronpilsener het volgende:
Weet je waar de edit knop zit?
Edit:
[..]
Was er niet bij, maar als ik moet gokken zeg ik Menace II Society & Catscan - Chronic Counter
Een of andere DJ tool, word meestal niet gereleased (maar goed ook)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:43 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe heet het nummer dat op het einde van Hardbass werd gedraaid waarbij de beat steeds omhoog ging van 150 tot 200
Tnx!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:32 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb de foto's van Hard Bass even ge-pm't! Neem aan dat in het mailtje van Rike laatst iedereen staat?![]()
De foto hakken en zagen is trouwens erg de moeite waardmag ook wel na minstens 2 uur fotosjoppen![]()
Ja Sethje! Complimenten!quote:
Ik zit em echt nét te luisteren en heb een beetje een hoofd alsquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:51 schreef Koepert het volgende:
http://soundcloud.com/zatox-2/zatox-another-level
Zatox doet een experimentje! En ik vind m vet.. stijl vocals gejat van DaftPunk, maar dat geeft ie ook gewoon toe..
Als hij nou eens meer van dit ging doen..
Ik heb 'm vanmorgen nog met dat linkje gedownload. Ook al was ik er niet bijquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:53 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik zit em echt nét te luisteren en heb een beetje een hoofd als^10
Trouwens, heeft iedereen die dat wil de foto's kunnen uploaden? Ik had van Sc0tty namelijk een bericht dat de megaupload niet meer werkt? Want in dat geval stuur ik nog even een zippy-link rond!
x2quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb 'm vanmorgen nog met dat linkje gedownload. Ook al was ik er niet bij
Ik en 12, wat is een edit knop?quote:Op woensdag 16 februari 2011 07:46 schreef Baronpilsener het volgende:
Weet je waar de edit knop zit?
Edit:
[..]
Was er niet bij, maar als ik moet gokken zeg ik Menace II Society & Catscan - Chronic Counter
een knop om je post aan te kunnen passen, zodat je niet nog een post hoeft te plaatsen om iets te corrigerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:28 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik en 12, wat is een edit knop?
ik kijk uit naar mijn eerstvolgende hardstyle-feestje, welke dat ook gaat worden!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:44 schreef stoeltafel het volgende:
Naar welk feest kijken jullie weer uit? Knock-Out?
Is knock-out een beetje leuk kwa locatie, kwa lichtshows en kwa aantallen mensen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:44 schreef stoeltafel het volgende:
Tot nu toe Intents (die line upquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:44 schreef stoeltafel het volgende:
quote:
Thnx!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:39 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja Sethje! Complimenten!
Je weet elke keer weer je gevoelens perfect te beschrijven. Vaak zijn dit ook mijn gevoelens wat betreft een feest, maar als ik er niet ben geweest heb ik altijd een perfecte voorstelling van hoe het feest was! Hulde voor deze schrijver!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KrulliewullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BeachSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Em-dee-em-aaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KoepertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robuust89SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: