Of gewoon op de kaart aangeven dat je enkel plekken voor je avatar wilt zien, daar staan je huizen ook tussen.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:26 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb al mijn huizen een bookmark gegeven dan kun je snel zien waar ze allemaal zijn zonder dat al die abdere zooi in beeld is.
Dat mocht wel iets strakker ja. Bij NFS Most Wanted zat ik er wel altijd mee te klote dus vond ik ook niet altijd leuk.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
Toch wel grappig... je kan een politieauto frontaal aanrijden, en vervolgens doorrijden alsof er niets gebeurd is... de politie laat je nog gaan ook.
@xEARGASM No, it's not possible I'm afriad. All your friends must know that you have a pink mustang with flowers on it.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
http://twitter.com/#!/TDU2
Ook handig, en anders is er nog altijd het officiele forum.
Slaat nergens op nee!quote:Op zondag 13 februari 2011 20:21 schreef LeNick het volgende:
Wel fucked up dat je auto's alleen maar kan verkopen als je geld te kort hebt of als je ruimte te weinig hebt..
Even wat dealers langs rijdenquote:
Heb ik gedaanquote:
Zou lekker wachten en hem kopen zodra hij over 1-2 maandjes in de budgetbak ligt voor een leuk prijsje. Het spel verkeerd nu in beta status namelijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
ik zit eraan te denken deze te halen voor de xbox, maar alle verhalen hier schrikken me een beetje af, over bugs en glitches enzo, hoe erg is het nou en is het spel uberhaupt aan te raden? Hoe is het trouwens geregeld met de politie dit keer, bij elk deukje opgepakt worden zoals in TDU1 was niet echt leuk, hoe is dat nu? Alvast bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |