quote:Op zondag 13 februari 2011 17:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Like a mashed potato, I can do the twist
Do you like it like this?
[..]
Hey Bosquote:
* Marijkezwolle draait rondjes onder ST haar vinger en zet een vinger op ST haar hoofdquote:Op zondag 13 februari 2011 17:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*doet vinger op hoofd van Marijke
WEl okee.quote:
* pgrferrari vingert mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle draait rondjes onder ST haar vinger en zet een vinger op ST haar hoofd![]()
Klinkt beter als eerstquote:Op zondag 13 februari 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
WEl okee.
Allen ik moet nu waarschijnlijk een nieuwe cd speler gaan kopen, Doet niks meer, en ik heb hem pas 2.5 jaar
* suikertaartje draait een swingend rondje heen...en een schuddebillenrondje terugquote:Op zondag 13 februari 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle draait rondjes onder ST haar vinger en zet een vinger op ST haar hoofd![]()
De chaos is compleetquote:
Ja ik kan met deze stereoinstallatie ook MP3's afspelen, Misschien wel eens doen jaquote:Op zondag 13 februari 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt beter als eerst
Oh da's wel balen... Heb je een MP3 speler een tulpaansluiting op een versterker? Dan kun je ook overwegen om de cd's op je mp3 speler te zetten en een kabeltje bij de Action te halen voor een euro zodat je je mp3 speler kunt aansluitenScheelt een berg geld
quote:
* Marijkezwolle pakt ST haar handen vast en draait swingende rondjes met haar door de kamerquote:Op zondag 13 februari 2011 17:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje draait een swingend rondje heen...en een schuddebillenrondje terug![]()
Eet smakelijkquote:
Ikzelf vind het ideaalquote:Op zondag 13 februari 2011 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik kan met deze stereoinstallatie ook MP3's afspelen, Misschien wel eens doen ja
* suikertaartje doet van whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!quote:Op zondag 13 februari 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
* Marijkezwolle pakt ST haar handen vast en draait swingende rondjes met haar door de kamer
Zoek de neppe iquote:Op zondag 13 februari 2011 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje doet van whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie!
Incl mijn verzoekjequote:Op zondag 13 februari 2011 17:47 schreef Symphonic het volgende:
Zo de uitzending voor vanaaf is weer klaar
Ghehe XDquote:Op zondag 13 februari 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Strijken doe ik meestal niet aanMaar de eerste was zit er in
En dan nog een 60 graden wasje en klaar
Oehh lekkerrrquote:
Ja, ik bladerde er een beetje in, echt geweeeeeldig. Haha ja preciesquote:Op zondag 13 februari 2011 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Cool
En dagboeken teruglezen is grappig he?
Toen allemaal "serieuze" problemen, nu lach ik mezelf helemaal kapot
![]()
Ja, briljant tochquote:Op zondag 13 februari 2011 18:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ghehe XD
Nice!![]()
[..]
Oehh lekkerrr![]()
![]()
[..]
Ja, ik bladerde er een beetje in, echt geweeeeeldig. Haha ja preciesFutiliteiten denk je nu, maar toen was het echt DE WERELD VERGAATTT!!! enzo.
Ja, ik neem aan dat je het daarna ook gaat opeten, of nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |