quote:Op zondag 13 februari 2011 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]en Emily was niet zo blij dat Thijs zand tegen haar kleren aan gooide
[..]
Heel naar ja, en zelf natuurlijk ook vet trendy zijn en vooral de zandbak niet in stappen![]()
Ja, hij moet echt in bad zo
Strijken doe ik meestal niet aanquote:Op zondag 13 februari 2011 17:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pgr![]()
[..]
Marijkje
Al je was en strijk weer weggewerkt?
Ik ga je geen n00b noemenquote:Op zondag 13 februari 2011 17:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja naja noem me maar een n00b dan ik snapte het gewoon niet. Ik kom niet in ONZ dus wist niet wat het betekende
Hoi Enfer
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:45 schreef Enfermera het volgende:
Was vandaag ff naar mn ouders geweest, gelijk paar dozen met zooi uitgezocht XD Allemaal uit mn pubertijd, foto's, boeken, maar ook een dagboek nogDe enige die ik ooit heb volgeschreven. XD En ook nog allemaal cd's, Hitzone 9 enzo
Mènnn I feel old
Ga je vanavond weer draaien?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:47 schreef Symphonic het volgende:
Zo de uitzending voor vanaaf is weer klaar
Hoe laat ga je?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:47 schreef Symphonic het volgende:
Zo de uitzending voor vanaaf is weer klaar
Had pitabroodjes die op moesten en geen zin in kokenquote:
Roep eens wat?quote:Op zondag 13 februari 2011 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga je vanavond weer draaien?Ben ik zeker te laat voor een verzoekje
![]()
Ik ga eventjes denken ja? PM ik je zoquote:
is goedquote:Op zondag 13 februari 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga eventjes denken ja? PM ik je zo
quote:
ik ook van jouquote:
Like a mashed potato, I can do the twistquote:Op zondag 13 februari 2011 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook van jou![]()
![]()
![]()
dansje wagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |