Gewoon blanke huishoud-azijn?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:25 schreef bokkepoot het volgende:
@ Bigsmurf gooi wat azijn en zout in het water dat is beter voor het kleurbehoud
Tot waar de pijpen beginnen doen, met wat schoonmaakazijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Gewoon blanke huishoud-azijn?
Oh, de pijpen mogen trouwens niet korter worden, die zijn nu perfect op lengte. Alleen de waist soaken ook een optie?
Jah of soak heel die broek en hang daarna de pijpen over rand en je waist nog in het waterquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:30 schreef bokkepoot het volgende:
Ja gewoon huishoud azijn.
En alleen de waist soaken gaat wel een (klein) kleurverschil opleveren..
Je kunt ook op lagere temperatuur soaken naar dan krimptje waist ook weer minder.
Als m'n moeder dit leest krijg ik duidelijk ruzie, stél dat er indigo op de vloer drupt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah of soak heel die broek en hang daarna de pijpen over rand en je waist nog in het water
Doe het in de tuinquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Als m'n moeder dit leest krijg ik duidelijk ruzie, stél dat er indigo op de vloer drupt.
Da's waar, chill. Kan ik hem mooi in de zon aan de waslijn laten drogen. Jullie horen van mij!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Doe het in de tuinMorgen wordt volgens mij chill weer daarvoor
Anders ff krantje eronder leggen
Dat duurt wel een paar jaar voordat je er veel van gaat zien...quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:00 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Niet te lang in de zonkan verkleuren
Relaxt voor je broertjequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:09 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat duurt wel een paar jaar voordat je er veel van gaat zien...
Fitpics van mijn ED-35(28x34)
Zat toch iets te strak en daarom mag mijn broertje hem nu vernielen
(Ik zoek nog altijd een 30x34
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Muah... hij blijft wel van mij natuurlijk..quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:27 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Relaxt voor je broertje![]()
Wat is je normale waist? geen 29 wil je dan. Stretch toch best veel
Jop... omdat je denim altijd 1 tot 2 maten uitloopt...quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:47 schreef Kasanova_ het volgende:
Ben met mijn Grim Tims tts gegaan maar kon amper de bovenste 2 knopen dichtkrijgen, adem inhouden en snel dichtknopen.
Ik zie ook niet echt het nut van downsizen?
Om te compenseren voor stretch?
En bij Caliroots kan je alleen met creditcard betalen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |