Dacht altijd dat de arcs voor een bepaald merk was, net als de "schwong" van Nudiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:41 schreef bokkepoot het volgende:
Met arcs word meestal de back pocket stitching bedoeld dus..
Wat voor prijs had je in je gedachten?
Wat voor soort fit zoek je naar?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:56 schreef Kasanova_ het volgende:
[..]
Dacht altijd dat de arcs voor een bepaald merk was, net als de "schwong" van Nudie.
Prijs onder de ¤200.
Zit nu ff op de site van N&F te kijken, éénmaal WeirdGuy in Lightweight Selvage svpquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:46 schreef Kasanova_ het volgende:
Ben nu bezig met een Denim Demon Aajja Raw, kleine maandje onderweg nu.
Wel erg moeilijk in te breken imo zit nog erg weinig progressie in.
Iemand die nog interessante denim weet?
Zou graag nog een paartje voor in de roulatie, fit maakt me niet veel uit zolang het niet overdreven skinny/ baggy is.
Sorry, Tenue de Nîmes zou deze verkopen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:34 schreef Kasanova_ het volgende:
@ bokkepoot:
[..]
Zit nu ff op de site van N&F te kijken, éénmaal WeirdGuy in Lightweight Selvage svp.
Weet iemand waar ze N&F verkopen?
Mooie jeans zeg voor die prijs.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:46 schreef bokkepoot het volgende:
Deze is ook mooi...
http://www.tenuedenimes.com/shop/product/101s-selvage/
Geen verkeerde prijs, maar ik ben gewoon geen fan van Lee dus zal niet in mijn kast komen te liggen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:46 schreef bokkepoot het volgende:
Deze is ook mooi...
http://www.tenuedenimes.com/shop/product/101s-selvage/
Lengte 36 nodig?quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:25 schreef DutchErrorist het volgende:
Altijd van die kutmaten... Spijkerbroeken die alleen gemaakt zijn voor dwergen
Ja ik ook niet, ik wil best graag selvage, maar het komt altijd in onmogelijke maten voorbij behalve 32/36quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:30 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Snap niet waarom ze die niet gewoon in beperkte hoeveelheden maken...
Je zou ook het hele gat kunnen patchen, dus een stukje stof over die "gemaakte" scheur naaien, zo heb je en een excuus om naald en draad te gebruiken en het maakt je jeans een stukje unieker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
Bedankt! ga er nog even over nadenken wat ik ermee doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |