Brabantquote:Op zondag 13 februari 2011 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Brabant heeft een enorme aantrekkingskracht vandaag
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:55 schreef D. het volgende:
[..]
Vergeven en vergeten
Anyway, verjaardag dus. Op naar Brabant
Oh vandaarquote:
Ik ga er niet heenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lees alleen nog maar mensen die naar Brabant gaan
Ik ben vandaag alleen nog maar in Overijssel en Gelderland geweestquote:Op zondag 13 februari 2011 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik lees alleen nog maar mensen die naar Brabant gaan
In Brabant brandt altijd licht.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Brabant heeft een enorme aantrekkingskracht vandaag
Tjah, boeieh, auto's zijn sws kut.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh vandaarDan klopt het dus wel wat ik zei
Misschien wel dezelfdequote:Op zondag 13 februari 2011 14:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben ook onderweg naar een verjaardag in Brabant
Uden, daar hebben we nog wat familie wonenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:56 schreef TheFamousMan het volgende:
Auto doet het weer
Uden, here we come!
Neeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 13 februari 2011 14:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
In Brabant brandt altijd licht.
Het was zelfs zo erg met de Brabant-fetish dat er een speciaal Brabant-genootschap was in de studentenvereniging waar ik op een blauwe maandag lid was. En dat in Twente.
Het interesseert me niet echtquote:Op zondag 13 februari 2011 14:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Tjah, boeieh, auto's zijn sws kut.
Misschien ben je wel mijn achternichtquote:Op zondag 13 februari 2011 14:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uden, daar hebben we nog wat familie wonen
"Neeeeeeequote:
Wie weetquote:Op zondag 13 februari 2011 14:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Misschien ben je wel mijn achternicht
Dat ja.quote:
Dat laatste, want ik ben stiekem ook een beetje een kakkerquote:Op zondag 13 februari 2011 14:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
"Neeeeeee", dat ik nog een blauwe maandag nog een eckte kakker ben geweest of dat onze studentenvereniging een brabant-genootschap had?
Hai
Om het goed te maken, we hadden ook een kale mannengenootschap, genaamd; "Lambik".quote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat laatste, want ik ben stiekem ook een beetje een kakker![]()
Hoest nou?
Nouwww, doen we toch even, meet van D. RN en TFMquote:Op zondag 13 februari 2011 14:05 schreef RockNijntje het volgende:
Woah nog 40 minuten doorrijden en je bent in Deurne TFM
Zou leuk zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nouwww, doen we toch even, meet van D. RN en TFM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |