Als TS liever 2 x E 74,- verliest maakt dan ze terug te sturen, moet dat wel ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:32 schreef TheFrankey het volgende:
kun je even een screenshot van de bestelling bij Bol.com posten? Ik denk nml dat hier een luchtje aan zit.
Goh, nu ligt het dus toch ineens bij die anderen?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:12 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb mijn ex-mede bestellers geïnformeerd dat ze het dan maar moeten terugsturen. Want anders verliezen ze wel een hoop geld ermee.
Dus hierbij hebben ze pech. En mag er ook een slotje op.
Sure, maar je had ze toch samen gekocht op 1 account en zíj hadden toch afgehaakt, waardoor jij ermee zou blijven zitten? Is wel knap, dat het nu dus ineens hun probleem (dus ook hun account?) is.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:50 schreef Roces18 het volgende:
Man het is toch niet mijn geld. Dus als hun dat willen verkopen doen ze dat toch lekker is niet mijn probleem
Zie startpost. En wat probeer je me nu aan te praten? Heb je er problemen mee ofzo?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:57 schreef Roces18 het volgende:
Deze probeer ik nu te verkopen voor hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |