Ja, alleen is Iron Fist van een heeeeeel andere prijsklasse dan Louboutinquote:
Je gaat me toch niet zeggen dat je dat nummer niet kent?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:28 schreef littledrummergirl het volgende:
bloody sunday? Ongesteld ofzo?
Dacht ik dus ookquote:Op zondag 13 februari 2011 12:28 schreef littledrummergirl het volgende:
+1quote:Op zondag 13 februari 2011 12:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Beantwoord nog steeds de vraag nietquote:Op zondag 13 februari 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je dat nummer niet kent?
Het weer ziet er goed uit. Dus mocht je twijfelen. gewoon doenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:30 schreef Kreator het volgende:
Zal ik zo nog gaan golfen. Dit jaar nog niet gedaan. En het is best lekker weer volgens mij.
Doet het ertoe dan? Niet dat 't zo is, overigens. Ik word niet ongesteld want pil.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1
[..]
Beantwoord nog steeds de vraag niet
Goed puntquote:
Hmm, lekker gezondquote:Op zondag 13 februari 2011 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doet het ertoe dan? Niet dat 't zo is, overigens. Ik word niet ongesteld want pil.
Ik twijfel nog of ik griep heb, of dat ik gewoon lam ben. Dus eerst m'n ontbijt wegwerken en douchen. En als dan de zon nog schijnt (buiten en im kopf) dan ga ik wel. Denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het weer ziet er goed uit. Dus mocht je twijfelen. gewoon doen
Is het op zondag niet hartstikke druk op de golfbaan?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:30 schreef Kreator het volgende:
Zal ik zo nog gaan golfen. Dit jaar nog niet gedaan. En het is best lekker weer volgens mij.
Je voelt je niet lekker?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:32 schreef Kreator het volgende:
Ik twijfel nog of ik griep heb, of dat ik gewoon lam ben. Dus eerst m'n ontbijt wegwerken en douchen. En als dan de zon nog schijnt (buiten en im kopf) dan ga ik wel. Denk ik..
Hoezo? De pil-producenten hebben alleen maar de stopweek geïntroduceerd om het "natuurlijker" te laten lijken voor de marketing ervan.quote:
Valt wel mee. Tis maar een klein baantje met een paar honderd (enorm oude) leden. Je kunt er altijd wel tussendoor, als je wil spelen. Alleen niet tijdens wedstrijden maar die zijn om 1 uur wel afgelopen.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:32 schreef Lotusss het volgende:
Is het op zondag niet hartstikke druk op de golfbaan?
En het weer is lekker... dus ik zeg: doen!
Nee, grieperig.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:32 schreef Cue_ het volgende:
Je voelt je niet lekker?
Hoe was trouwens t etentje?
Heb je koorts? Zo ja -> Griep. Zo nee -> lam, flink verkouden, kater etc.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik twijfel nog of ik griep heb, of dat ik gewoon lam ben. Dus eerst m'n ontbijt wegwerken en douchen. En als dan de zon nog schijnt (buiten en im kopf) dan ga ik wel. Denk ik..
Ga jij je nu opwerpen als expert?quote:
Thx, i'm eating.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hoezo? De pil-producenten hebben alleen maar de stopweek geïntroduceerd om het "natuurlijker" te laten lijken voor de marketing ervan.
En je wordt trouwens helemaal niet ongesteld van de pil. Je krijgt hoogstens een (kunstmatig opgewekte) onttrekkingsbloeding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |